wie heeft ervaring met de nuna leaf. vind ze nogal duur. zie voor de rest geen ervaringen er over staan, dus vandaar.
Het zijn mooie stoeltjes. wij zouden er eerst ook een krijgen van mijn moeder, maar vond hem toch te duur voor een stoeltje die heen en weer kan schommelen. Weet niet meer waar ik het las, maar zag ook dat sommige kindjes niet tegen dat geschommel zijwaards konden.
Heb er eentje in gebruik en vind het een superstoeltje. Geen moment spijt gehad van de aanschaf. Mijn zoontje vond het geschommel heerlijk en nog steeds vindt hij het leuk. Vind het stoeltje erg handig als ik even wat moet doen en dan kan hij er lekker bij zitten. 't Is een aanrader en hij is echt nooit misselijk geweest.
Op de 9 maanden beurs stond een volwassen formaat nuna leaf waar je zelf in kon ervaren hoe fijn die is....ik kan je vertellen het lag heerlijk!
Ik heb hem hier ook al op mn lijstje staan voor een eventueel 2e kindje hihi... Ik heb hem gezien bij vrienden, vind het een erg leuk stoeltje en lekker stevig.