Nieuwe ervaringen Cabino ???

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamajennie25, 1 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajennie25

mamajennie25 Nieuw lid

10 mrt 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames

Was op internet op zoek naar ervaringen over de cabino combi wagen
    Kan alleen een paar reacties vinden van 2 tot 3 jaar geleden.
    Ben benieuwd of er ondertussen al wat nieuwe ervaringsdeskundigen zijn
    Over deze leuke toch betaalbare kinderwagen

2. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Heb geen ervaring met deze wagen maar heb altijd ook wel xadventure verkocht via mijn internet winkel.
    Vind xadventure al niet meer zulke lompe wagens als eerst, maar koop op z'n minst de maxicosi niet. Persoonlijk vind ik een goede autostoel erg belangrijk! maxicosi pebble of cabriofix zijn goede stoelen. Die van x-adventure zijn toch kwalitatief wat minder goed ondanks dat ze goed getest zijn.

3. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    heb deze uitgetest in babaylandvanasten in tilburg en vond het toch maar een hele lichte wagen
    was er eest ook fan van tot ik hem in het echt zag en eens uitteste , vond het maar een flut ding precies een plastieken voiture
    daarna fan van safety1st maar uiteindelijk toch een k art combi wagen gekocht
    ben ik super content van

4. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    #4 jongmama, 1 mei 2011
    Laatst bewerkt: 1 mei 2011
    Godzijdank heb je de safety first niet gekocht dat zijn namelijk ook echt flutwagentjes. Slechte kwaliteit evenals de driewielers waar tegenwoordig iedereen mee loopt met een klein budget. de grijs/lime of grijs/oranje van bebies first.

Als je echt een goede wagen wilt ga dan voor bijv. een maxicosi mura, mutsy of quinny. betaalbare wagens en een goede kwaliteit. Goedkoop is echt waar duurkoop.
    Zelf ben ik reuze van van de Stokke of Bugaboo maarja dan zit je alweer in een wat duurdere klasse. Quinny buzz vind ik ook fijne wagentjes.

Heb inmiddels (bijna) alle wagens uitgeprobeerd maar de goedkopere versies is vaak niet veel.

Succes, en denk goed na voor je aankoop want een goede wagen is wel belangrijk.

5. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Ik ben vorige week nog in een babywinkel geweest en omdat ik een trappetje op moet naar een woning is voor mij een lichte kinderwagen erg belangrijk! Toen hebben ze mij juist de cabino geadviseerd!! Ik vond hem lekker rijden, kon hem makkelijk en goed inklappen zelfstandig en ook optillen. Ze gaf wel aan dat het meer een wagen is voor in de stad dus niet als je veel naar het strand of het bos gaat. Mijn moeder was mee die heeft meer verstand ervan als mij en vond hem ook prima. Ik lees ook meer minder positieve verhalen dus ben erg benieuwd hoe het nu uiteindelijk in de praktijk zal gaan ermee.

6. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij wilden eerst ook de Cabino Combi, maar in twee verschillende babywinkels hadden ze afzonderlijk problemen met het inklappen van de wandelwagen. En ik vond 'm nogal wankel overkomen, niet echt stevig staan zeg maar. Dus wij hebben uiteindelijk een andere gekozen.

7. HOG

HOG Niet meer actief

Ik heb ook een cabino... ik vond em eerst wel wat wennen qua dichtklappen en vond em een beetje zwaar. Maar ben er nu wel blij mee. Gebruik het heel vaak.

8. Kleinpopje

5 jan 2011
    52
    0
    0
    Gelukkig zijn
    Noord Holland
    Ik wil ook eentje kopen maar ben beetje bang ... wat moet ik doen?
    en als ik koop welke?

9. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Ik heb hem dus gekocht ondanks sommige verhalen.
    Hij kwam op mij goed over.
    Veel mensen zeggen als je een wat kleinere budget heb voor een kinderwagen kijk dan op marktplaats. Maar ik heb zoiets van als daar iets mee gebeurd heb je ook geen garantie ofzo moet je alsnog een nieuwe kopen.
    Ik vond hem er mooi uitzien, ik heb de cabino x adventure de grijze met groen aan de binnekant. Zelf kreeg ik hem makkelijk ingeklapt in de winkel. Als ik hem thuis krijg en het gaat echt niet heb ik toch nog garantie.
    Ik vind eigenlijk ook dat ze voor mensen met een grote en kleinere portemonnee goede kinderwagens horen te hebben.
    Dus niet dat de mensen met een kleinere budget het maar moeten doen met marktplaats.

We zullen wel zien hoe het gaat :)

10. Kleinpopje

5 jan 2011
    52
    0
    0
    Gelukkig zijn
    Noord Holland
    Ja ik lees ook best veel verhalen over en dat maak me twijfel over die ding , baby komt in augustus en tot daar wil ik een kinderwagen kopen liever dat je kan later nog gebruiken ! Dat vind ik ook op winkel heb je nog garantie en dat is ook handig als iets echt serieus gebeurt . Ik ga verde zoeken en lezen van jullie . Als iemand een tip voor me geven over kinderwagen is welkom:)

11. HOG

HOG Niet meer actief

Nouja, hij is in ieder geval gewoon stevig hoor :) De eerste drie maanden heb ik de reiswieg veel gebruikt erop, en sinds een paar weken het autostoeltje erop. Niks aan het handje.

12. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Nou dat garantie telt ook niet altijd hoor. Ik heb zelf ook x-adventure verkocht via mijn webwinkel en ik was vrij makkelijk. Sommige winkels doen ook moeilijk over garantie en kinderwagen fabricanten stellen zelf ook eisen. Uiteraard als je frame oid. niet goed functioneert dan valt dit onder de garantie. Maar ook veel dingen vallen er helemaal niet onder en dan heb je nog niets aan een nieuwe wagen met garantie.

Ik zou voor een goede wagen gaan en op iets anders bezuinigen. Ik was nooit een wandelaar, maar sinds we een kleintje hebben ben ik best veel op pad en een goede kinderwagen is dan ook erg belangrijk. Autostoeltje is ook erg belangrijk. die van x-adventure of topmark zijn echt stoeltjes die ze niet mogen verkopen vind ik. Vind het ronduit rommel, en ik raadde het de kopers dan ook nooit aan die stoeltjes te kopen.

13. Kleinpopje

5 jan 2011
    52
    0
    0
    Gelukkig zijn
    Noord Holland
    Ms M Bedankt voor je verhaal dat maak me meer blij

jongmama Ik ga inderdaad naar je tip even bekijken is altijd welkom en ja inderdaad ik wil liever meer betalen voor de veiligheid voor me kind .

14. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    @ Jongmama als ze niet veilig of goed zijn waarom worden ze dan verkocht?? Als winkel wil je toch alleen producten verkopen die goed zijn en veilig verklaard??

15. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Gaab27: ja klopt ze moeten altijd worden getest uiteraard maar ik vind het gewoon geen veilige stoeltjes. Als je ook ziet hoe het eruit ziet. van dat simpele plastic en bekleding wat er niet mooi omheen zit. Hou gewoon niet zo van dat soort autostoeltjes. Er zit ook geen bescherming voor aan de zijkant op. als je hem vergelijkt met een maxicosi cabriofix of pebble zien die er een stuk beter uit. Maar goed iedereen moet zelf weten wat die koopt natuurlijk.

16. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Nee oke dat is zo.
    Wij hebben geen auto alles met openbaar vervoer dus heb me nog niet zo verdiept in de autostoeltjes.
    Ik zal er op letten

17. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Goede stevige kinderwagen is wel de mutsy transporter.
    Alleen het zit gedeelte kan niet naar je toe. Mijn dochtertje zit pas sinds 1 week in het zit gedeelte, ze heeft tot bijna 8 maanden in de reiswieg gelegen en ze is echt niet klein. 68 cm en bijna 8 kg.

De mutsy transporter is in de aanbieding bij kadocus voor 309,- meende ik te hebben gezien. En ook veel keus in kleurtjes wij hebben de donker grijze.

Deel Deze Pagina