Nuna pepp buggy

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Linnie1985, Oct 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

Mar 17, 2010
    3,406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Wie heeft de Nuna pepp buggy? En hoe bevalt tie?

Wij zijn op zoek naar een buggy en deze leek me wel wat, vooral omdat je hem goed op de fiets mee kan nemen (achter aan je bagagedrager ipv links of rechts).

2. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Ik hem hem en vind hem geweldig, alleen nog niet op de fiets meegenomen

3. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

WIj hebben hem ook en hij is echt super!Hij rijd heerlijk soepel en mijn meisje zit er super goed in!

4. maria80

maria80 Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,979
    136
    63
    Prima ding en idd erg makkelijk mee te nemen op de fiets. Wij hebben de versie 2010, maar de nieuwere heeft een groter boodschappenmandje en heeft meer standen. Ik zou zeggen; Doen!

5. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier ook een Pepp fan! O.a. ook gekocht omdat hij achter de fiets hangt, veel fijner! Maar het is ook absoluut een héle fijne buggy. En erg mooi vind ik.

6. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Hier ook eentje, geweldig ding! Is z'n geld echt wel waard, rijdt echt super.

7. fafje

fafje Niet meer actief

ik vind hem helemaaaal geweldig!!! nog geen fiets ervaring!...maar tis ene super ding.. (ik heb de nieuwe versie, dus kan helemaal in slaapstand/plat)....en het bioodschappenvakje is wel klein...

maar ik heb van die haken en dna hang ik mn tassen daar gewoon aan, en boodschappen doe ik los in het bak

8. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

Mar 17, 2010
    3,406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Goed om te lezen!
    Binnenkort moet ik toch even naar de babydump, dus dan gaan we gelijk even kijken.
    Man vond hem er futuristisch uit zien. :p

9. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    wij hebben m ook.. mooie buggy (vind ik) en rijdt super! Vooral ook dat ie gewoon 1 duwstang heeft en dat deze verstelbaar is, is erg fijn. Maakt t makkelijk om met 1 hand te sturen. Op de fiets gaat t ook prima. Wij zijn heel tevreden.

10. Nonja

Nonja Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    1,695
    20
    38
    Zuid Holland
    Lieve meiden, ik ben ook aan het nadenken over de Nuna, aangezien mijn waaiebomen buggy nagenoeg uit elkaar valt :).
    Vraagjes? Klopt het dat het model 2011 2 standen heeft? En is de ligstand dan echt helemaal plat? En ik zie op sommige sites de zwarte variant met een witte/beige kap en soms met een zwarte kap, heeft dat met het collectiejaar te maken?
    Dankjulliewel!

11. fafje

fafje Niet meer actief

model dat 3 standen heeft...kan helemaal plat!

ik heb dat model uit 2011...en heb de Night ..dat is zwart, zwarte kap..met grijze binnenkant

12. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hier ook een Nuna fan. Geweldige buggy rijd soepel en licht. Ook op de fiets vind ik hem heel erg handig.

Model 2011 heeft 3 standen: recht op, relax stand en helemaal plat.

Share This Page