Hallo allemaal, Gister zijn we met mijn ouders gaan shoppen voor een combi-wagen en ivm met mijn lengte, de lichtheid/gebruiksgemak en natuurlijk stiekem ook wel het uiterlijk zijn we gevallen voor de Joolz day earth. We waren er helemaal weg van, maar lazen op internet gister ook wat recenties over kapotte onderstellen....We zijn dus benieuwd wie er ervaring heeft met deze wandel-kinderwagen en wat jullie ervan vinden
Wij hebben de Joolz Day Earth en bevalt super. Hij is klein op de vouwen, licht gewicht, hoog, heeft een grote bak, zitje kan naar je toe en van je af, verstelbare duwstang en ziet er ook nog eens heel mooi uit vinden wij. Hij heeft geen heel groot mandje voor je boodschappen maar tot nu toe heb ik daar geen 'last' van gehad. Wij zijn er dus heel erg blij mee. De 2 jaar garantie is ook wel fijn , al hoop je die niet nodig te hebben .
Onze wagen is nu 2 jaar 2 mnd in gebruik voor ook ons 2e kindje nu. Onderstel was scheef, 1 wiel raakte de grond niet dus kregen we een nieuw onderstel. Verder weinig problemen, alleen nadat beide kindjes meer als 6mnd in de wagenbak hebben gelegen zie ik hoe slecht het matras is, dun, gekrompen... En nu 2 jaar 2 mnd dus ze deed alsof we vast verkeerd gewassen hadden oid...
Ik heb de Joolz day, gebruik hem alleen pas een paar weken, maar ben super tevreden. Vind de wagen tot nu toe alleen maar pluspunten hebben. In en uit klappen is makkelijk Ik vind hem niet zo zwaar Hij rijdt lekker.
Ook wij zijn erg tevreden! Hebben er nooit problemen mee gehad en raad hem zeker aan! Succes met kiezen
Heerlijke wagen!! Ik zeg doen! Fijne hoogte, rijdt soepel, mooi design, ruime wieg, makkelijk instappen, lekker stevig model
6 maanden de Joolz Day expedition in gebruik en alleen maar positief. Wij hadden inderdaad ook een kapot onderstel, hij ging scheef hangen, maar was in een week opgelost en we kregen een leenonderstel die periode. De expedition was de eerste met het nieuwe onderstel en ik denk dat daar wat problemen mee waren, maar dit wordt zonder problemen dus opgelost door Joolz. Ik zou er in ieder geval zo weer voor gaan. Voordeel wat ik nu vooral zie is dat wagenbak echt groter is dan andere wagens en ze er dus lang in past. (de binnenkant is minder dik.)
Wij hebben ook de joolz day earth , super fijne wagen en lekker hoog! Ook al gaan we hem pas eind maart echt gebruiken, ben ik er nu al helemaal weg van! Mijn schoonzus heeft de bugaboo en ik kan haar kleine niet meer uit de bak halen zo laag is de bugaboo, 1 van de redenen dat we voor de joolz hebben gekozen. P.s advies van joolz zelf is een dekentje onder het matrasje leggen voor extra steun ow ons onderstel was trouwens met een deuk geleverd, nog geen week later hadden we een nieuwe onderstel gekregen zonder enige "gedoe" .. al met al top wagen