wie heeft er nog spijkerleggings in de aanbieding voor mn dochter? vanaf maat 68 die van de hema zijn bijvoorbeeld super leuk maar die worden niet meer verkocht.. groetjes marieken
Heb ik idd ook. Echt mooi ding, helemaal voor dat geld! En zo ideaal bij onze 7 maanden oude dochter. Staat stoer, maar zit lekker soepel. Binnekort eigenlijk nog even eentje in een grotere maat kopen
stom, vergeet ik dat ik een oproepje had geplaatst! de primark, is hier niet dichtbij maar staat wel op mn lijstje voor binnenkort dus ga nu extra voort maken! heerlijke winkel is dat toch! (volgend jaar ook bij ons in arnhem!!) zeeman? echt?? dan ga ik daar dit weekend ff langs! 24mandy en misstas, pb!
joepie zeeman! gelijk 3 verschillende maten vd leggings gekocht, ben benieuwd hoe ze haar staan. thanks nijntje! (trouwens daar gelijk een mega super stoer meisjes winterjas gekocht voor een 10tje. roze met bont rand langs capuchon, echt top!)
hahaha, super! Winterjasjes waren vorige week nog niet binnen hier. Ook nog maar eens een kijkje gaan nemen dan
ze hebben ze ook in het zilvergrijs met dat bont randje, ook super leuk. en nog een paar andere lekkere dikke dus zeker de moeite waard!
Hahaha, ja heb het zelf ondertussen ontdekt Geen enkele bont kan er af bij de kinderjasjes, jammer. Maar hebben ondertussen een jasje gevonden voor onze meid.