Nuna pepp ervaringen ??

Discussion in 'De babyuitzet' started by angel12, May 27, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel12

angel12 Bekend lid

Oct 28, 2014
    503
    79
    28
    Hoi allemaal,

Ik zoek ervaringen over de nuna pepp. Ik heb zelf nu de Chicco liteway maar ik vind m niet zo fijn... De wieltjes werken vaak tegen en als ik met mn dochtertje de hondjes uit wil laten kan ik mijn 2 honden met die buggy vaak niet goed vasthouden.

Nu had ik laatst even de buggy van mijn zus. Dat is de nuna pepp.
    Ik weet dat je ook de pepp luxx hebt maar die vind ik best nogal prijzig. Mn dochtertje is bijna 2,5 en zit niet supervaak in de buggy. Alleen met verdere stukken wandelen en boodschappen doen.

Nu is de vraag. Ze is 91 cm en ik zag dus dat als ik haar neer wou leggen dat dat niet echt ging passen in de gewone nuna pepp. Maar echt slapen doet ze ook weer niet in de buggy...

Wie heeft hier ervaringen mee?

Alvast bedankt!

2. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

Nov 1, 2013
    1,207
    534
    113
    NULL
    Mijn dochter is 2,5 en past er nog in. Maar ze is niet heel groot. Ik weet even haar lengte niet.
    Maar inderdaad met liggen heb je wel sneller dat de rugsteun te kort is. Mijn dochter slaapt er nog wel, heel af en toe, in en dat past nog net wel.

3. maria80

maria80 Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,974
    136
    63
    Mijn zoontje is 4,5 (en vrij klein, net iets groter dan 1 m) en zit soms nog in de buggy (is dan mee voor zn zusje, maar die loopt veel en dan pikt hij m in, met als gevolg dat ze weer ruzie krijgen, etc).
    Zn hoofd komt er dan wel bovenuit, maar zit nog prima. Slapen doet hij natuurlijk niet meer, dus dat weet ik niet.
    Ik weet wel dat ik er zeer tevreden over ben!

4. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,282
    0
    0
    Limburg
    Ik ben echt super tevreden over de nuna pepp. Zou hem zo weer kopen.
    Mijn zoontje is bijna 3 en past er nog goed in.
    Ik vind dat geen enkele buggy kan tippen aan het sturen van de pepp.

5. angel12

angel12 Bekend lid

Oct 28, 2014
    503
    79
    28
    Inderdaad, hij stuurt erg fijn.
    Ik zat nog te twijfelen om de nuna pepp luxx te halen maar die is wel erg duur, en dan voor het eventjes dat dochter erin zit.

6. Bloeem

Bloeem Actief lid

Nov 28, 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er ook erg blij mee!!

Share This Page