Voetenzak maxicosi

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jozefien85, 6 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Ik wil graag een mooie nieuwe voetenzak/wrapper voor in de maxicosi kopen. Mijn kindje wordt in mei geboren. Ik denk aan 1 van Koeka, maar met welke voering is dan het meest handig?
    Of hebben jullie nog andere mooie suggesties?

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Geen ervaring met koeka.

Maar zou zeker geen teddy doen.
    Baby's only heeft nu ook een zomervariant. Is dat wat?
    In mei kan het al best warm zijn.

3. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Onze dochter wordt over een goede 3 weken verwacht en ik heb de zomervoetenzak van baby's only gekocht. We gaan het voorjaar in, voor evt echte kou doe ik er nog wel een dekentje overheen. Van de zomer zal ze hem niet nodig hebben. En als ze op haar zus lijkt is ze met een maand of 9 uit de maxi cosi gegroeid dus dan kan ze van het najaar wel weer de voetenzak gebruiken.
    Verder had ik bij de oudste (september) ook geen dikke voetenzak en die was altijd voldoende.

4. Jozefien85

Oh die van baby's only vind ik minstens zo mooi als die van Koeka, thx. Meer tips blijven welkom

5. Piindaa

Piindaa Actief lid

10 jul 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL
    Ik lees graag mee! Wij verwachten onze eerste eind april!

6. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ben je creatief?
    Zelf haken? Niet moeilijk erg mooi

7. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Wij hebben bij onze 1e nooit een voetenzak in de maxi cosi gehad, hij is in oktober geboren.
    In de auto heb je toch vaak de verwarming aan als het kouder is. Wij hebben eigenlijk altijd met (wikkel)dekentjes gewerkt.
    Zeker in mei zou ik het al helemaal niet doen en ook eerder gaan werken met dekentjes.
    Wij hebben trouwens de maxi cosi nooit op het onderstel gehad, dan is het misschien wel anders.

8. karlijn

karlijn Niet meer actief

Ik raad eigenlijk een voetenzak (heb teddy/koeka) af. Als ik toen had geweten wat ik nu weet zou ik hem niet weer aanschaffen.
    Kan ook aan mijn dochtertje liggen hoor, dat ze heel warmbloedig is, maar zij had het na een half uurtje altijd zo warm in die zak dat ze er helemaal overstuur van werd.
    Ik zou dan eerder een wrapper doen, die van Koeka heb ik ook. Maar wat ik ook erg fijn vond was het dekje van Koeka. Zal even een link toevoegen, die heb ik echt langggg gebruikt, vond hem echt heel fijn!!
    https://www.google.nl/search?q=koeka+dekje&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiOncKKuP7RAhVDXBQKHaNBAPcQ_AUIBygB
    Is van katoen, houdt toch de wind tegen en als je nou denkt, nee dat is niet warm genoeg dan kun je je kindje altijd nog in een wikkeldoek wikkelen of een dekentje eronder leggen en daarover het dekje.
    Dus. Voetenzak, bloedje heet.
    Wrapper, goed alternatief!
    Dekje, super fijn!!
    Haha hoop dat je er iets aan hebt!

9. Jozefien85

Dank jullie wel allemaal. Ik denk er nog even over. Ik had bij mijn dochter (een winterkindje van januari) wel een voetenzak (maar een heel lelijke) en heb die echt lang en intensief gebruikt.
    Denk nu toch die zomervariant van baby's only, of...het dekje van Koeka ;)

10. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Hier de zak van baby's only met teddy. Zoon is in april geboren en hebben hem erg vaak gebruikt. Ook na de zomer zitten ze nog in de maxi he?! ;)

Deel Deze Pagina