Help! Mijn dreumes schreeuwt zo!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Wondertje1, Aug 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wondertje1

Wondertje1 Actief lid

Nov 27, 2010
    204
    84
    28
    NULL
    NULL
    Mijn lieve kleine grote man zit in een fase dat hij heel hard schreeuwt bij alles. Dus ook uit blijdschap of als hij iets duidelijk wil maken en niet alleen als hij boos is of pijn heeft.... Word er af en toe stapeldol van, al heb ik begrip voor het feit dat hij zich zo uit zolang hij niet kan praten maar ik zou het zo fijn vinden als het een paar decibel minder kon.....

Wie had/heeft ook een schreeuwer en hoe lang duurt deze fase nog? :):$

2. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

Apr 18, 2010
    3,248
    2
    0
    n.v.t.
    Geen fase gehad, denk dat het van je reactie afhangt hoe lang het duurt. Je kan samen spelen met volume, samen gillen en dan heeeeeeel zachtjes fluisteren. Als jij niet reageert op t gegil en terug fluistert of heel zachtjes praat dan zal hij er snel genoeg mee stoppen denk ik!!

3. Bastet

Bastet Niet meer actief

Ja, mijn zoontje!
    Het is af ten toe niet te geloven wat voor een volume uit zo'n kereltje kan komen, net een luchtalarm.
    Hij gilt best wat af: honger, dorst, mokken, geen 'nee' willen horen, nadat hij iets niet mag, etc.
    Gelukkig niet als hij vrolijk en blij is, maar o wee... :D
    Ik kan het gelukkig goed negeren als het nodig is.

Vanmorgen zei mijn dochter dat hij toch wel genoeg geschreeuwd had en dat ze er genoeg van had. Oops.

4. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Hier is zoontje ook weer in die periode. paar maanden terug was het volgens mij echt uit frustratie,nu gaat het samen met uitproberen.
    heel fijn voor je oren NOT! Ik negeer het.

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Ja we zitten er midden in. Doet soms zeer aan je oren. Ik reageer er niet op.

6. jubelteen

jubelteen Lid

Aug 11, 2010
    85
    0
    0
    Mijn zoon is ook een schreeuwer! Hij roept hard,lacht hard,huilt hard en heeft gewoon veel volume. Ik hoop dat hij snel gaat inzien dat niet alles met volume moet...

7. miis

miis VIP lid

May 8, 2012
    5,229
    1
    0
    Hier ook .. Is ook een late prater maar wat ik al van kleins af aan doe is zeggen.. Aug schreeuwen doet pijn aan m'n oor, kan je ook fluisteren? En dan lekker gek fluisteren vond ie altijd fantastisch
    Tegenwoordig begrijpt ie dat t pijn doet en gaat ook echt zachter praten nu

Bijv in een winkel maakt t altijd indruk als ik zeg ... Kijk dan iedereen krijgt pijn aan z'n oor .. En dan zeg ik bijv kijk maar die mevrouw heeft nu pijn haha en vaak speelt iemand dan mee

Negeren werkt hier juist averechts

8. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Jep, hier nog eentje. Mijn dreumes is 20 maanden en schreeuwt voornamelijk om aandacht en als spelletje. Negeren werkt niet, omdat z'n grote broer van bijna 3 mee gaat schreeuwen... Maar wel aandacht geven werkt ook niet, omdat ie dan z'n zin krijgt en het nooit ophoudt. Moeilijk!
    Ik corrigeer meestal grote broer, die dan wel luistert (ook het oren pijn verhaal) en dan houdt kleine broer vaak ook op.

Het is wel iets minder geworden de laatste tijd, het is slechts een fase!

9. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Ik vraag altijd of hij net zo goed kan fluisteren als gillen en doe dat dan voor, dan fluisteren samen, vindt hij prachtig.

Share This Page