Onze kleine van van 12 weken is een echte nachtbraker, en zijn mama is heeeeeeeeeel erg moe! Hebben jullie tips?? Ik geef borstvoeding en meneertje heeft nog niet 1 nacht helemaal doorgeslapen. Hij heeft een tijdje terug een paar nachten geslapen van 21:00 - 2:00 - 6:00 - 9:30. En daar was ik heel gelukkig mee. Maar nu komt hij weer om de 2,5 / 3 uur voor voeding, en tussendoor is hij ook vaak nog wakker en gaat dan allemaal onrustige geluidjes liggen maken, hij wil dan zijn speen niet en wordt dan boos als ik weer wegga. Hij valt alleen pas weer in slaap als ik hem blijf aaien en zijn muziekdoosje blijf afspelen. Hier ben ik elke keer zo'n 10/15 min mee bezig. Maar laten liggen is ook geen optie, want als het te lang duurt voordat ik kom gaat hij huilen, en als hij eenmaal huilt duurt het alleen maar langer voor hij weer in slaap valt. Overdag gaat het prima, dan slaapt hij gerust 3/4 uur achter elkaar, en is dan ongeveer een uur wakker en heerlijk vrolijk. Ik heb al van alles geprobeerd en contact opgenomen met een lactatiekundige, maar ook dit heeft tot nu toe nog niet geholpen. Hij slaapt nog op onze slaapkamer, en vannacht ga ik voor het eerst proberen om hem op zijn eigen kamertje te laten slapen. Misschien dat we dan allebei rustiger kunnen slapen. Maar alle tips zijn welkom, dus als iemand nog een idee heeft hoor ik het graag! Want na 3 weken 6/7 x uit bed snachts wordt me nu een beetje te veel.