Wie heeft ervaring met deze wieg?. Ik vind hem super leuk.Ben vanmiddag even wezen kijken en ik vind vooral de witte variant erg leuk. Nu moet er wel een matras bij want dat matrasje wat erbij zit is natuurlijk veel te dun. Ik ben benieuwd. Gr.
Ik heb niet dezelfde gehad, maar wel iets wat qua matrasje te vergelijken is. Wiegjes hebben sowieso niet zo'n dikke matrasjes als een ledikant. Ik geloof dat mijn matrasje ongeveer 5 cm was en dat was een van de dikste die ik kon vinden passend in mijn antieke wieg.
Hoi ik heb deze wieg niet gehad maar wel zo''n zelfde model alleen van Alvi. Ik heb die van mij maar 2 weken gebruikt. Ik heb er spijt van gehad dat ik hem heb gekocht. Ik had ook nog de kleinste met een ligoppervlak van 70x40. Mijn zoon was erg groot en ik vond eigenlijk in gebruik die harde zijkanten ook niks en idd er zat een matras bij maar dat was natuurlijk veel te dun. Het ziet er erg schattig uit maar ik persoonlijk zou het je niet aanraden. Misschien dat deze veel groter is. Ik heb die van mij verkocht en ga lekker een ander wiegje kopen dit keer. Ik hoop dat je er wat aan hebt