Onze buggy van mijn dochter is kapot gegaan. Dus voor ons 2de kindje moeten we een nieuwe buggy hebben. Eén die licht is, klein op te klappen en makkelijk op de fiets mee kan. Nu hebben we ons oog op de nuna pepp laten vallen. Maar ik vroeg me af of die ook op een gewone buggy drager op de fiets kan. Want die hebben we nog. Weet iemand dit?
Hoi, Dat kan helaas niet, de nuna pepp klapt anders in en past daardoor niet op een gewone buggy drager. Nuna verkoopt zelf wel een geschikte drager waarmee je de fiets aan de achterkant van je bagagedager vervoert.
Dank je wel, ik was er al bang voor. Dan moeten we inderdaad ook een nieuwe drager voor de fiets kopen.
Dat wil ik ook gaan proberen. Dat zal iig weer wat schelen, want ik vind die buggy drager vrij prijzig.
Ik heb de nuna pepp met drager. Je hebt inderdaad een aparte drager nodig. Staan af en toe wel op marktplaats. Drager aan de achterkant van de fiets is erg handig. De fiets blijft veel stabieler en je kunt de fietstassen goed gebruiken. Nuna pepp bevalt goed.