hey allemaal Ik heb al een lijstje zitten maken met mogelijke ideeen voor kraamcadeaus. Nu zat ik te denken, omdat we al heel wat dingen hebben, aan wat luxere dingetjes te vragen die ik zelf anders toch niet zou kopen. Het eerste waar ik aan dacht is zo'n koeka deken voor het ledikant. Welke moet ik dan hebben , de wafel/flanel versie of duurdere dubbele ledikantdeken??? kindje wordt geboren in mei 2014. En hebben jullie nog andere tips?
Wij hebben de wafeldeken en zijn hier erg tevreden over! Zilveren rammelaar met naam en geboortedatum Armbandje met naam of bedelarmbandje Zilveren bestekje Fotoshoot door een echt goede fotograaf
Snoozebaby wikkeldeken; Fisher Price babygym; Leuke wipstoel met speelboog; Wat duurdere merkkleding; eeuuhh....
Iets voor als ze groter zijn is ook leuk. Puckababy the bag Babywalker Eetstoel maar dat is weer persoonlijk dus dan kan je er beter bijzetten welke je wil hebben.
Hier een koeka dubbele wafel. Maar nu ligt ons mannetje in zijn puckababy the bag newborn! Topding. Zou ik ook op je lijstje zetten!
Ik heb de dubbele wafel maar nog nooit gebruikt... Ze slaapt nl ook in n puckabag! Wel heb ik de voetenzak van koeka heel veel gebruikt, mijn dochter is van juli. Ik deed nooit n jasje aan in maxi cosi koeka zak is warm genoeg kon haar dus slapend uit maxi cosi halen ze werd niet wakker omdat ik n jasje uit moest doen En voor als je kleintje overgaat van wandelwagenbak naar zitgedeelte de lodger bunker, ik ben deze vanaf 8mnd gaan gebruiken toen ze niet meer in bak pastte en deze winter weer ze is nu 1,5.
Stokke Trip Trap met babyinsert Lodger Wrapper of Bunker Speelkleed met babygym Abonnement voor babyzwemmen Ergonomische draagzak (Manduca ofzo)
Ik had alles al en ik heb toen een autostoel gehad.. duurde even voordat ik hem kon gebruiken maar dat is het kado wat ik het langste gebruikt heb..
Ik ben dol op mijn Lodger wapper (voor in de kinderwagenbak) en mijn Lodger Bunker (voor in het zitje van de kinderwagen). Ook leuk zijn misschien: Anais & anais wikkeldoeken (moooooi) Inderdaad een mooie koeka-deken Voetenzak voor in de maxi cosi (bv van Wallaboo of koeka) Mooie draagdoek of draagzak (bv bondolino) Wat duurdere babykleertjes Familyfix voor in de auto Co-sleeper Mooie hemel/klamboe van Colorique
Ik gebruik de lodger bunker in de kinderwagenbak .... ideaal alleen een mutsje op en hem lekker in stoppen geen gewroet met een jasje .... als het weer wat warmer werd legde wij de wrapper erin
Aden & Anais inderdaad: swaddles grote hydrofielen/inbakerdoeken, Dream Blanket dekentje, hoeslakentje, slabbetjes, slaapzakje... etc.
Koeka omslagdoek (ik gebruik hem nog steeds regelmatig) Koeka verschoningskussen hoes Koeka voetenzak (erg veel gebruik van gemaakt) doomoo seat Mooie luiertas
Gekregen: - mooie deken - Lodger wrapper - voetenzak Baby's only (ook kruikenzak, mandjes etc) - zilver bijtring - fototoestel - filmcamera - tripp trapp - Bugaboo bee buggy - kleding (Imps & Elfs, Ikks, Burberry, okaidi etc) - Aiden & Anais mega hydrofiel (Anais & Anais is een parfum ) - luiertas wallaboo -
Ik heb de teddy deken van Baby's only (90) en ben hier suuuuuuper tevreden over. Ik kreeg echt niets nuttigs cadeau als kraamcadeau, daarom heb ik zelf hele handige dingen gekocht. - Nachtlampje in eendvorm van BamBam - De (hand)Warmer van Lodger (ideaal voor in de winter!) - Tummy tub (mijn kleintje is er dol op en is niet zo'n gedoe zoals het andere badje) - De Sweetpeace van Graco (kost rond de 250) - Het wipstoeltje van Baby Björn (120) Ik kan niet meer zonder! - AVENT Thermal bottle warmer (De beste uitvinding ooit om je flesje mee op te warmen waar je ook bent) (Philips SCF256/00 - Thermal bottle warmer) -Lodger Wrapper 45 - Baby's Only wikkeldeken 90 (ideaal om mee in te bakeren) - Petit Bateau rompertjes, zoveel mogelijk! Je wilt nooit meer iets anders Ik kreeg bijvoorbeeld een fietsje (?!!?) cadeau voor m'n baby, winterjurkje in maat 74 (8 maanden??) Rompertjes in maat 92 (2 jaar???) Hahaha waardeloos dus!
Wat ik ook ideaaaaal vind is de Easyfix icm de CabrioFix Maxi-Cosi) Geen gekloot meer met gordels en bevestigen. Ik klik de Maxi-Cosi er in en eruit en klaar! Je auto moet alleen wel een Isofix hebben, anders moet je de Easybase hebben.
Wij zijn ook bezig langzaam met een lijst te maken wat we zouden willen als kraamkado's maar... nu vroeg ik me af een stokke trip trap is hartstikke duur gaat iemand dat kopen als kraamkado? Meesten geven denk ik echt niet zoveel uit.
Hier 3 x gekregen van de ouders en een vriendin heeft het als gezamelijk kado van haar werk gekregen (veeeeel opgehaald, erg geliefde collega )
Ik kreeg van mijn werk een fotoshoot bij een fotograaf. Inderdaad tripp trapp, easyfix, lodger, puckabag, mooie wipstoel, draagzak