Hoi meiden! Wie van jullie meer 'hikt' altijd zo vreselijk tegen haar menstruatie aan? Ik heb altijd een zere/zware onderrug, ben moe, heel duizelig... Nog meer lotgenoten?
Ik kan je gevoel niet delen (gelukkig!), maar hier is de eisprong altijd héél duidelijk te voelen. Zo erg dat ik gewoon niet normaal kan zitten. Gelukkig duurt dit nooit langer dan een dagje.
Ik zit nu in mijn tweede menstruatie na de geboorte van onze tweede dochter en het is echt vréselijk! Ik heb er nog nioit zoveel last van gehad! Al vanaf donderdag hoofdpijn, misselijk, rugpijn, buikpijn...blègh! Echt verschrikkelijk! Dus ja.. Als het zo blijft, zal ik er ook altijd tegenaan hikken ja..
Vorige keer had ik 3 dagen pms, echt heel heftig. Zo erg dat ik zelfs mn dochtertje niet om me heen kon verdragen, haar gelach zorgde voor woede ?) bij mij en ik wilde het liefst in een hoekje zitten huilen en vooral niemand zien. 'Gelukkig' was het maar drie dagen maar ik zag wel enorm op tegen deze keer ongesteld worden. En nu.. is er helemaal niks aan de hand gelukkig. Ik ben wel huiverig voor de volgende keer want zoals ik mezelf vorige maand voelde, wil ik mij NOOIT meer voelen
Ik! Zit nu alweer op de bank met hevige pijnen Heb altijd zulke pijnlijke steken dat ik er ziek van ben de eerste 2-3 dagen, en idd mijn onderrug doet zooooo'n pijn!
De duizeligheid is bij mij altijd zo erg, vlak voor de tijd en de eerste paar dagen van de menstruatie, pffff..
Ik ben ook altijd moe en heb 2 dgn voordat ongi word, hele erge rugpijn. Lang leve de pijnstillers. ( @elleke wat grappig we hebben dezelfde naam, komt niet vaak voor dat ik een naam genoot tegen kom )
Het wordt steeds erger! Tegenwoordig begint mijn menstruatie met griep. Nu is dat normaal niet erg, maar ik heb een chronische spierziekte wat daardoor verergert. Ik kan de eerste menstruatie dag amper lopen van de pijn in mijn spieren. Iedere maand opnieuw! volgens mij wordt de pms ook steeds heftiger.
Ik heb nu voor eerst gehad had zo buikpijn echt wist niet wat was kon niks niks hielp na hap gegaan waarschijnlijk menstruatie pijn ging bijna van mijn stokkie na 1diclofunac 2 pcm zakte het zondag nog 3 diclo's en 6 pck jeetje wat een hell was dat. Hoop dat eenmalig was.
Ik! Sinds de geboorte van mijn dochtertje is ongesteld zijn echt een ramp. Heb erg last van tampons inbrengen en ben ruim 6 dagen ongesteld waarna ik ook nog bijna een week nodig heb om daaronder weer een beetje te herstellen. Ik denk er aan toch weer een spiraal te nemen. Met spiraal was ik helemaal nooit ongesteld. Heerlijk!
Ik heb daar ook last van misselijk opgeblazen buik gevoel chagrijnig agressief en alles irriteert me... Huilen om niks en zo moe....
humeur humeur humeur en nu een hele grote huilbui omdat ik net tegen mijn zoontje ben uitgevallen en daar echt spijt van heb dat het maar gauw door mag breken
Er zit bij mij ook al dagen van alles niet lekker. Het is pas de tweede keer na mijn bevalling dat ik ongesteld moet worden. De eerste keer nergens last van. Na de geboorte van mijn oudste heb ik echt heel erg last van PMS gekregen, pijn en ongelofelijk humeurig wel een week lang elke keer, ik hoop zó dat het niet weer die kant uit gaat.
nou praat me er niet over.. wacht sinds de bevalling tot het echt keer goed door zet.. nu al 2 keer. de wel bekende pijntjes maar dan 1 dag licht bloed..nu weer de wel bekende pijntjes.. is sterker dan de vorige keren, maar wanneer komt het nou... eerste keer was 4 weken terug, 2de keer 2 weken terug en nu?? ik weet niet... word beetje moe van..en dan wel zien hoe het gaat allemaal... kan wel zeggen.. heb het absoluut niet gemist in de zwangerschap...heerlijk..
Hier altijd de dag ervoor erg moe en enorm misselijk. Vaak met overgeven erbij. de dag erna ongesteld, dan heb ik een zere onderrug. De buikkrampen en moeie benen die ik vroeger had zijn gelukkig weg.
Moet het vandaag worden. Hele dag al chaggie en ongelofelijk veel buikpijn. Zonder AC nergens last van, maar met... Vreselijk!
Ow ja... Na de geboorte van dochter. Wat een buik en rugpijn, en ontzettend vloeien, niet normaal. Ik was blij dat het minder werd toen ik met de pil startte! Slikken jullie de pil?
ik sluit me bij jullie hell aan. en tis hier écht écht een hell. heb al 12jaar rug en bekken problemen en met menstruatie is dat 10x erger met de pijn. zit dan een week aan zware pijnstillers en kan dan gewoon weinig tot niks. sinds laatste bevalling is het nóg erger geworden en jank mezelf dan regelmatig in slaap door de pijn, áls ik uberhaupt slaap... Ik heb altijd een 'nachtelijke douche' Dan kan ik niet slapen en dan uur of 3 dan verga ik zo erg van de pijn dat ik onder de douche ga zitten met hete kraan op mn spieren. na half uurtje is het scherpe er wat vanaf en dan ben ik ondertussen zo verrot dat ik na 3uur eindelijk keer in slaap val. maarja, mijn dag begint om 7a8uur gewoon weer met de kids. week van mijn menstruatie is hubby altijd heel lief voor me. doet alles zonder zeuren of vragen. mag altijd het hele weekend uitslapen (voor zover ik kán slapen) en neemt dan zo'n beetje alle taken van me over