Nee hij kan niet volledig plat. Zelf zou ik m nog niet gebruiken bij 5 maand. Het is en blijft een buggy wat stuitert en geen vering in zit.
Ik heb de nuna en hij bevalt erg goed. Kan ook plat maar ik vind geen enkele buggy geschikt voor zo'n jong kindje. Gebruik voorlopig de wandelwageninzet. Dat ligt steviger en er is meer vering. Een buggy (zelfs een goede en dure zoals de nuna) is niet hetzelfde als een wandelwagen. Ook kan je kindje jou niet zien. Dat is op deze leeftijd jog erg belangrijk.
Ik heb een nuna pepp maar zou hem niet gebruiken bij 5 maanden. Het is echt een buggy, veel hobbeliger dan een echte wandelwagen.
Hier ook in gebruik. Vanaf een half jaartje gaat ze er wel in, maar dat is meer van de auto naar het zwembad met broer mee. Als we naar het bos gaan ofzo, neem ik nu ook nog de wandelwagen mee.
hier ook de nuna pepp ik vind hem helemaal super!!! Licht er een beetje aan hoever je wilt lopen. Ik zou er niet snel voor kiezen om een baby in de buggy te doen maar er kan ook een maxi cosi op, dit vind ik wel een oplossing. Ik verkoop bij mijn tweede nu mijn kinderwagen, koop een nieuwe nuna pipa daar zit zoveel steun en kussen in dat hij prima op de pepp kan en een draagzak, dan heb ik geen kinderwagen meer nodig. Ik vind overigens wel dat je een baby van 5 maanden in de platste stand in de buggy kunt doen, niet zittend maar wel plat. Tuurlijk hobbelt en bobbelt het iets meer, maar daar zijn ze al sterk genoeg voor, daarbij komt kijk eens naar de kinderwagens van vroeger........ Vind de pepp echt helemaal geweldig zeker qua rijden en stuurbaarheid.
Ben denk ik de enige maar ik heb er een bij mijn Nuna Pippa gehad en ik vind het niks. Ik vind hem niet lekker lopen. Wieltjes rammelen erg en dat voor zo'n dure buggy. Mijn moeder gebruikt hem en wij hebben de Chicco Liteway. Goedkoper, kan plat, loopt fijner en wielen rammelen minder.
Heb hem ook gehad, maar direct verkocht. Moet zeggen dat m'n dochter er goed in zat, maar inderdaad geen vering, best zwaar en kan niet plat.
Ik twijfelde tussen de pepp en de quinny zapp extra.. en nu ben ik zo blij dat ik de quinny heb! Deze kan helemaal plat en kun je omdraaien, zodat de kleine naar je toe ligt
Ik ben erg aan het twijfelen tussen de Nuna pepp en Chico liteway buggy.. Zijn er mensen die me kunnen helpen met beslissen?
Vanaf 6 maanden (of eigenlijk wanneer je kind goed zelfstandig zit anders 'hangen' ze zo in de buggy, erg oncomfortabel) is het een zeer leuke en goede buggy. Ben er super tevreden mee iig.
Hier de Pepp meegenomen op vliegvakantie toen Jynte 5,5 maanden oud was. Helemaal super. Lag er heerlijk in. Zijn elke avond uit eten geweest in t dorp, stukje wandelen, en onder t eten sliep ze heerlijk in de platte stand. Zou wel de nieuwere luxe versie nemen, dan kan ook het stukje van de beentjes van stand veranderd worden. Vooral fijn als ze wat ouder zijn.