Bugaboo Cameleon mono naar dubbel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mariek29, 10 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariek29

mariek29 Lid

27 jun 2007
    39
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo,

Wij hebben drie jaar geleden een Bugaboo Cameleon gekocht voor onze dochter. Ik ben nu zwanger van een tweeling en vroeg me af of we deze wagen kunnen ombouwen tot een dubbele wagen. Uiteraard moeten we daar van alles voor aanschaffen, maar zou de ligbak gebruikt kunnen worden voor een dubbele? Dat zou in ieder geval al iets schelen in de kosten...

En kun je een dubbele Bugaboo ook als enkel gebruiken (ombouwen niet teveel werk)??

We zijn ons nog aan het orienteren op een dubbele wagen. Misschien heeft iemand tips voor een tweelingwagen, het liefst de Bugaboo en anders een die makkelijk tot enkele wagen te maken is (ik gebruik namelijk graag draagdoeken).

Graag hoor ik van jullie. Alvast bedankt!!

Groetjes....

2. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    De Cameleon kun je niet ombouwen naar een duo-wagen. Bugaboo heeft wel ook de Donkey, dat is een andere wagen dan de Cameleon, maar dus wel een duo-wagen. De Donkey kun je als mono gebruiken en als duo.

Via marktplaats kun je vaak nog best een leuk bedrag krijgen voor de Cameleon, en er staan ook regelmatig mooie Donkey's op marktplaats, misschien eens kijken of je daar wat kan vinden?

Deel Deze Pagina