Dames, vraagje? Ik woon in appartement, alles is op een verdieping. Vroeg laatst aan paar ervaren moeders waar ik me box zal zetten? Ik kreeg echt felle reacties dat ik geen box nodig heb, ik woon op een verdieping. Box is echt onzin. dat ik t kindje ook op kleedje kan leggen. babykamer is 2 stappen verder etc etc. Nu weet ik het niet meer of het nou nodig is of niet. Iedereen ervaart het anders natuurlijk. Maar ik ging er ook gewoon vanuit dat iedereen een box nodig heeft. Is een box in mijn geval wel of niet nodig ? Wat zijn jullie ervaringen.
wij wonen ook in een appartement maar wij schaffen wel een box aan. en we hebben nog geen kinderen dus met ervaring kan ik je niet helpen.
Appartement of niet; er komt een leeftijd dat ze overal aan gaan zitten en jij dat niet wilt. Ik vond het een handig ding, tot ze ongeveer een jaar was, iets ouder, gebruikt. De periode dat ze overal aan zitten duurt helaas wat langer Maar ik zet m nu voor de tweede zeker weer neer!
Wij wonen ook in een apartement, maar hebben wel een box. Ik vind het peroonlijk heel erg handig, vooral als ik aan het schoonmaken ben ofzo en niet de hele tijd kan opletten
Ja... hier ook een appartement.. en wij hebben ook een box.. Ik kan dat ding niet missen hoor... bij mn dochter dankbaar gebruik van gemaakt..als ik aan het opruimen was..en zij de leeftijd had dat ze overal aanz zat of als ik de vloer aan het dweilen was...en hij staat lekker in de woonkamer, dat is voor zo'n kleintje ook fijn...krijgt hij/zij gewoon alles mee...
een box is super handig, mijn dochter is 7 maanden en rolt overal naar toe als ik haar op de grond leg. Als ik even niet oplet.. ligt ze in de keuken, onder de box, onder de tafel etc. en ja.. ze verhuisd al r speeltjes mee dus als je even wat wil doen, is een box esuper handig om in te leggen.. en ik vind dat je een kindje niet elke keer daarvoor in bed moet leggen. Een bed is om in te slapen... Ook in de box is veel gezelliger, lekker beneden bij iedereen!
Hier ook appartement en was 11 jaar geleden erg blij met mijn box. Beeb erin als de bel ging enzo. Ook toen ze ouder was erg handig als ik ging schoonmaken oid. Nu weer een box hoor ga niet zonder
Thx voor de reacties! Ik denk aan de ene kant ook wel dat t gwn handig zal zijn. Door de reacties begon ik te twijfelen. Maar zo te zien is het wel makkelijk als je box hebt.
Gwoon halen hoor want je hebt het wel nodig. Niet alleen voor later maar ook voor baby bed is hoog box kan ook hoog dan hoef je ook niet heel diep te bukken na de bevalling. En later dan zet je ze er in omdat het even handig is bijvoorbeeld als je naar de wc moet