Hoi, als de kleine straks uit de kinderwagenbak groeit zou ik graag een lodger bunker willen. Weten jullie hoe je deze ergens goedkoper online kan bestellen?? Iemand trouwens negatieve ervaringen met de bunker??? Heb namelijk al veel positieve gehoord!!
Hier ook alleen positieve ervaringen. Weet niet waar ie t goedkoopst is. Staan ook veel op marktplaats maar weet natuurlijk niet of je dat wilt.
Ik heb ze toen in de reclame (was voor iets anders daar en zag het toevallig liggen) bij babydump gekocht en echt 1 van de beste koop ooit!! Is zo fijn. Vind het zijn prijs wel waard weet eigenlijk niet waar je ze het beste online kunt kopen ligt ook eraan of je de basic wilt of die met apllicaties erop (ik heb die groene met die draak ofzoiets erop)
ik wil in ieder geval iets voor zoewel jong als meisje. is toch we een uitgave en dan heeft de volgende (hopen dat hij/zij er komt) er ook wat aan.
Hier kun je de basic kleuren bestellen Zoeken | Baby-Dump Ikzelf heb er toen niet zo aan gedacht maar toevallig word de 2e nu ook een jongen dus kan ik hem weer gebruiken. Word de 3e een meisje dan koop ik wel een nieuwe deze is echt zijn geld waard!
Ik heb hem op marktplaats gekocht voor 65 euro. Nieuw in de winkel zijn ze geloof ik 95? Ziet er prima uit, zelf even gewassen en lijkt gewoon als nieuw... Hoe het in gebruik is weet ik nog niet maar hij ziet er zo heerlijk uit dat ik verwacht dat dat ook wel goed gaat komen.
Meestal zijn de prijzen overal hetzelfde (78,95).. Ik heb hem gekocht bij een babyzaak die stopte met 40 procent korting.. Heb wel de zandkleurige (powder) en ik ben van plan om straks een roze booster erbij te kopen.. Wordt de volgende een jongen dan kan er een andere kleur in!! Is goedkoper als een nieuwe bunker kopen!!
Ik zou eens op Marktplaats kijken. Ik heb mijn Lodger Shelter daar ook vandaan. Helemaal nieuw, nog nooit gebruikt voor 33,00 incl. verzendkosten.
Heb hem online gekocht, super fijn ding! Kan hem ook iedereen aanraden, lekker comfortabel en warm. Past ook in een "gewone" goedekopere buggy zijn we achter
Hier heb je er 1 nieuw voor 59 euro: Baby-on-Board.nl Lodger Bunker The Mom2B Webshop! Zwangerschapskleding, positiekleding, maternity wear, umstandsmode