Hoi meiden, Mijn werk heeft me een prachtige kans geboden, waar ik ondanks dat ik in verwachting ben van ons tweede kindje geen nee tegen kan zeggen. Ik weet dat het pittig kan worden, maar mijn partner en ik staan volledig achter de keuze dat ik dit moet gaan doen. Ik werk nu in de zorg en de bedoeling is dat ik op korte termijn een coördinerende functie krijg binnen mijn zorgteam. De opleiding "management in de zorg associte degree sluit hier mooi op aan. Mijn leidinggevende heeft mij zelf de vrijheid gegeven een passende studie/school te vinden. Nu zijn er nog al wat aanbieders...... Is er iemand met een goede ervaring bij de NCOI, LOI, Avans etc? Alvast bedankt
Ik werk professioneel samen met Avans en ik vind het een topschool. De rest ken ik niet zo heel goed, maar met Avans kun je sowieso vooruit
Ik heb ervaring met de ncoi. Dit is mij altijd ontzettend goed bevallen. Vooral ook omdat ik op zaterdag lessen kon volgen en dus geen extra opvang oid hoefde te regelen. Hier komt wel wat zelfstudie bij kijken, belangrijk is om echt de lessen vooraf voor te bereiden De examens vond ik daarentegen vaak niet echt moeilijk, maar misschien had ik gewoon meer verwacht van hbo niveau
Ik heb management in de zorg bij Avans gevolgd. Was goed hoor, geen slechte ervaringen. Succes met je studie.