hallo, Mag ik jullie adviezen vragen, Ik heb maat 42 44 vrouwlijk figuur dikke boven benen en een buik( helaas) doe er alles aan om proberen afte vallen,maar dor medicijn gebruik is dat heel lastig. Ik weet maar niet hoe ik me moet kleden. Wie wil me helpen en waar kan ik de kleding bestellen, liefst online vooral combineren is moeilijk maar ook de juiste broek legging tregging vinden waar ik in pas. Klinkt stom maar ik kan dat gewoon niet de juiste combinaties vinden. alvast vriendelijk bedankt
Ik zou dan echt gewoon eens naar een winkel gaan en daar advies vragen. Of googlen op iemand met zo'n beroep, styliste heet dat meen ik? De kosten vallen wellicht reuze mee en dan heb je alle tips die je nodig hebt om het in vervolg zelf te kunnen.
M&s, miss etam, wehkamp Kijk eens op hun sites, vaak staan er ook complete outfits afgebeeld, vaak leuke combinaties! Met een buikje is het fijn om wat hogere broeken te kopen, daar kan je hem mooi in verbergen
Geen broeken Laat je vrouwelijke rondingen zien in mooie vrouwelijke jurkjes. King Louis bijvoorbeeld. Mooie laarzen of hakken eronder en je ziet er tiptop uit. Overigens vind ik 42/44 niet dik! King Louie by Exota Tante Betsy
Bij H&M had je een tijdje terug de mogelijkheid om te shoppen met een Personal Shopper. Ik heb dit stukje nog gevonden op internet; Als je dacht dat het alleen voor de rich&famous was weggelegd, dan heb je het mis. Ook jij kunt een personal shopper inhuren. Bij H&M kost dit je namelijk helemaal niets. De H&M op de Dam in Amsterdam heeft drie personal shoppers in dienst, die jou een eigen stijl aanmeet en kledingstukken uitkiest die passen bij je figuur. Natuurlijk kun je na een middag persoonlijk advies niet vriendelijk bedanken en nog even verder kijken, maar je komt gegarandeerd met een tas vol geweldige kleding thuis. Wil jij ook gratis shoppen met de personal shopper? Vraag het in de winkel of bel de hoofdshopper Salvatore op 06-51670433. Misschien dat je dat kunt proberen?
Wel grappig zoiets zou ik ook wel willen doen, alleen jammer dat je dan verplicht die m kleren moet kopen
Ik heb zelf maat 46/48 en het is idd minder keuze in kleding vanaf maat 42. Zelf heb ik de spijkerbroeken van de c&a ontdekt. Kocht voorheen altijd broeken van 100 tot 200 euro maar die van de c&a zitten mij heerlijk! Altijd skinny jeans t/m maat 48 in de gewone collectie en voor 20 tot 30 euro. Miss etam wilde ik voorheen echt niet naar toe maar op dit moment verkopen ze mooie tops die wat ruimer vallen bij je buik. Voor 25,- , leuk op een skinny jeans. En jumpsuits, ook erg leuk als je voller bent. Succes met zoeken!
Ik vraag me af of je van te voren een budget aan kan geven.. Als je bijvoorbeeld een budget van 250,- hebt kun je bij H&M echt wel wat combinaties/outfits bij elkaar shoppen en dan vind ik het weer niet duur. Edit: kun je zelfs hier geen leuke combinaties vinden? Dames | H&M+ Plus Sizes | H&M NL
Ik haal ook kleding bij Miss Etam. Promiss heeft ook leuke jurken; heeft ook een webshop. Didi heeft ook altijd wel leuke kleding. Ook Laagjes kleding. en daat haal ik altijd mijn leggings.
Hier dezelfde probleemzoneset maat 44. Tegenwoordig vaker jurkjes aan en ik ben sinds kort helemaal fan van Didi. Erg leuke kleding en door de kleuren, modellen, etc perfect als je ook wat minder slank bent. Je kunt ook een (grote) kledingzaak buiten het stafscentrum proberen die meerdere merken verkoopt. Mijn ervaring is dat de mensen die daar werken vaker meer zicht hebben op of iets wel of niet kan.
Laatst besteld bij wehkamp. Verkopen ze ook miss etam. Ben ik nogal fan van. Heb trouwens ook maat 46/48
Ik heb dan wel een makkelijke maat maar absoluut geen gevoel voor mode. Eens in de zoveel tijd stap ik een winkel binnen en zeg gewoon dat ik geen flauw idee heb wat me staat en of ze mee willen kijken. Meestal reageren de verkoopsters erg enthousiast en helpen me met veel plezier. Laatst was er een die zei dat het erg leuk was eens iemand te mogen helpen ipv alleen maar vragen te beantwoorden en af te rekenen. Het leuke is dat je dan dingen voorgeschoteld krijgt die je normaal nooit zou uitkiezen en dat staat vaak verrassend goed!
Ik heb hetzelfde probleem, alleen dan met kindermaat 164 (broeken eigenlijk 152/158 maar das dan weer te kort. Heb ook 0 gevoel voor mode, en eigenlijk geef ik het liefst ook geen geld uit aan kleding. Alles wat ik nu heb komt van de rommelmarkten (en enkele stuks uit de Primark) Ik zie regelmatig leuke dingen bij bijvoorbeeld Topshop, maar 1 dat is zo duur, en 2 als ik het dan toch eens aantrek (ja soms loop ik dr wel eens binnen om te kijken, heb nog een giftcard van 20£ liggen) dan is het het weer net niet.
Bij mij is ook driekwart of meer tweedehands maar zelfs bij onze kringloop is een dame die graag helpt met zoeken en combineren.
Ja, maar bij mij komt het in grote partijen van rommelmarkten enzo (wij kopen kramen op om dan weer door te verkopen, en ik hou wat ik zelf pas) Je hebt hier wel charity shops, maar die vragen nog rond de 3£ voor een kledingstuk