luiers voor 's nachts voor m'n beeb van +/- 6 kilo(9 weken)?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door suusje, 1 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ik heb bij c1000 en bij trekpleister gekeken voor huggies in de maat van ons beebje dus tegen de 6 kilo, maar hadden ze niet....waar halen jullie ze? ik wil namelijk dan huggies gaan doen voor 's nachts, want z'n luiers lekken nu 'snachts vaak door sinds hij de hele nacht door slaapt.
    zijn er trouwens speciale nachtluiers voor die kleintjes en zo ja welke merken heb je die van?
    overdags gaat het prima omdat ik dan regelmatig wissel..... dusssss wie o wie ...want ik kom er even niet uit met alle merken hahaha...
    ik moet dus extra goede nachtluiers hebben ....babygewicht +/- 6 kilo
    hoeft niet perse huggie, maar dat las ik in een ander stukje.... wat raden jullie me aan en waar halen jullie het

2. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Pampers Baby Dry misschien?
    Moet je ff op de site van hun kijken, daar zie je ze ook bij staan.

En ik heb deze bij Kruidvat.

3. Niet meer actief

Ik heb de huggies van 5 t/m 9 kilo. En die heb ik afgelopen week gehaald bij de etos. Want daar waren ze in de aanbieding. 3 pakk halen 2 betalen

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ok dank je wel... dan ga ik daar even kijken...hey tinus jij vond huggies echt goed he? ik twijfel tussen huggies en pampers, maar anders probeer ik allebei gewoon even... maar er zijn dus geen speciale nachtvarianten?

5. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    De een zweert bij Huggies, de ander bij Pampers. Voor Lotte hebben we altijd pampers (en af en toe Huggies) gebruikt en dan vooral de Pampers Baby Dry. We hebben nog nooit lekkage problemen gehad hiermee.

Maar wat voor de ene baby geldt hoeft voor jouw uk niet het geval te zijn. Het belangrijkste is dat de luier goed past en aansluit, soms betekent dit dat je beter een maatje groter kunt nemen.

Pampers vind ik wat soepeler dan Huggies, die vind ik zo stug aanvoelen.

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ik heb nu huggies gehaald...(idd in de aanbieding 3 pakken) eens even kijken of dat wat is.

7. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Liddl luiers zijn ook prima en daarvoor betaal je maar ongeveer 7 euro per pak.
    Maar kruidvat luiers zijn ook goed. Wij zijn, toen onze dochter al iets ouder was, overgestapt op Liddl luiers. Nou, echt niks mis mee.
    Groetjes,
    Linda

8. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Hai,
    die had ik ook geprobeerd, maar voor de nacht waren ze hier niet goed genoeg....met huggies is ie overigens niet meer doorgelekt.
    ik heb nu dus voor de nacht de huggies en voor overdag de goedkopere merken.

9. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Gewoon een heleboel luers uitproberen.. elke kont is anders. Ik ga voor etosluiers.

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Doe mij maar gewoon pampers, die zijn lekker dun, en nemen veel op.
    Ik heb nu 3 midi al, want 2 was net soms een beetje te krap, de midi is van 4-9 kilo, ze zijn nu nog wel groot, maar daar groeit Steven wel in.
    Ik heb z'n luier om van 22.00-04.00 en het lekt nooit door.
    Ik gebruik ze voor overdag en s'nachts.

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    tja, ik zweer ook bij huggies. Hij lekt verder overal doorheen/langsheen.

12. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Hihi pas jij in maatje midi? Iig fijn om te lezen dat het niet door lekt :p

Deel Deze Pagina