hallo meiden, ik ben kim en ben bijna 21 weken zwanger, ik had al een beetje last van bandenpijn, omdat k een flinke buike heb en draaag naar voren, Nu heb ik sinds dit weekend heel erg veel pijn in mijn heup of bekken...mijn onderrug en bil rechts ook heb ik een doof bovenbeen. Ik kan niet zitten en liggen of lopen zonder pijn! Wie herkent dit en weet wat het is.. Ik heb zo''n pijn en trek het echt niet liefs kim EDIT moderator: titel aangepast... s.v.p. niet alleen hoofdletters gebruiken.
Ik ben het helemaal met pendra eens. Ik ben tijdens mijn zwangerschap meerdere malen geholpen door een ortho manueel arts en ze heeft wonderen verricht!
die pijn in je bil, trekt die door naar je bovenbeen? en voelt het als een pijnlijke steek di doortrekt door je hele been? het klinkt als zwangerschapsisias namelijk en bij mij word het minder door veel rust.
Ik heb sinds vorige week precies het zelfde. De pijn kan ik zelf wel hebben alleen het verdoofde gevoel vind ik waardeloos. Moet zelf hier over ook nog de verloskundige bellen.
Ja! Dit heb ik dus ook. Het is echt heel vervelend Vooral omdat het niet echt weg gaat. Bij mij helpt rustig lopen wel een beetje, maar omdat ik ook last heb van de gewrichten in mijn voeten (mijn steunzolen lijken niet meer te 'kloppen'), werkt dat ook niet. Ik vind het zo wat om de verloskundige hiervoor te bellen. Alleen zou het bij mij nog veel te vroeg zijn voor bekkenproblemen. Sterkte ermee Kim! Ik hoop dat je iets vindt om ervanaf te komen! Groetjes, Esther