Pijn aan heup bekken.. Ik weet het niet! Help!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door kim81, 9 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim81

kim81 Lid

12 dec 2006
    22
    0
    0
    hallo meiden,
    ik ben kim en ben bijna 21 weken zwanger, ik had al een beetje last van bandenpijn, omdat k een flinke buike heb en draaag naar voren, Nu heb ik sinds dit weekend heel erg veel pijn in mijn heup of bekken...mijn onderrug en bil rechts ook heb ik een doof bovenbeen. Ik kan niet zitten en liggen of lopen zonder pijn! Wie herkent dit en weet wat het is..
    Ik heb zo''n pijn en trek het echt niet

liefs kim

EDIT moderator: titel aangepast... s.v.p. niet alleen hoofdletters gebruiken.

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Bel even met de vk! Zij kan je verder helpen. Anders deze week een afspraak met de fysio maken.

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik zou je een bezoek aan een ortho manueel arts aanraden. Die kan echt wonderen doen!

Veel sterkte.

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik ben het helemaal met pendra eens.
    Ik ben tijdens mijn zwangerschap meerdere malen geholpen door een ortho manueel arts en ze heeft wonderen verricht!

5. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    die pijn in je bil, trekt die door naar je bovenbeen? en voelt het als een pijnlijke steek di doortrekt door je hele been? het klinkt als zwangerschapsisias namelijk en bij mij word het minder door veel rust.

6. emmyg

emmyg Actief lid

16 sep 2007
    172
    0
    0
    Ik heb sinds vorige week precies het zelfde.

De pijn kan ik zelf wel hebben alleen het verdoofde gevoel vind ik waardeloos.

Moet zelf hier over ook nog de verloskundige bellen.

7. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ja! Dit heb ik dus ook. Het is echt heel vervelend :( Vooral omdat het niet echt weg gaat. Bij mij helpt rustig lopen wel een beetje, maar omdat ik ook last heb van de gewrichten in mijn voeten (mijn steunzolen lijken niet meer te 'kloppen'), werkt dat ook niet. Ik vind het zo wat om de verloskundige hiervoor te bellen. Alleen zou het bij mij nog veel te vroeg zijn voor bekkenproblemen.

Sterkte ermee Kim! Ik hoop dat je iets vindt om ervanaf te komen!

Groetjes,
    Esther

Deel Deze Pagina