mijn zoontje is nu 17 maanden, en hij ligt er nog dagelijks in, het is zijn favoriete plek om zijn flesje te drinken ( ivm medische redenen heeft hij nog 3 flessen op een dag) daarna speelt hij nog even een half uurtje in de box en als ik naar de wc moet zet ik hem liever niet in de kinderstoel, je weet nooit wanneer ze opeens die klik dingen open krijgen haha dus dan schuif ik de box voor de tv en mag hij even in de box tv kijken. bij de andere drie gebruikten we de box nauwelijks op de eerste 5 maanden na daarna werd het een speelgoed opslag ruimte
Vanaf 10 mnd zat die al nooit meer in de box omdat die kon kruipen en lekker door het huis ging toen vond ik de box zo zielig daarin kan die geen kant op net voor zijn 1e verjasrdag de box opgeruimd naar zolder. Hij speelt gewoon lekker door het hele huis gaat prima en vind het heerlijk dat hij zijn gang kan gaan ik mis de box echt niet
Hier wordt de box ook nog veel gebruikt! Jongste is 10 maanden en ze zit vaak in de box te spelen. Ook tijgert ze graag rond over de vloer maar dat vind ik echt niet altijd handig, bv op momenten dat ik haar niet in de gaten kan houden of de anderen met kleine spulletjes spelen (ze eet nl de meest vreemde dingen op!) Dus zolang zij t nog best vindt blijft ie mooi staan, maar daarna gaat ie ook zsm voorgoed de deur uit! Misschien een tip voor degenen bij wie de kindjes vast komen te zitten en hun hoofdje stoten. Als je toch een box mist zou je evt een campingbedje kunnen gebruiken. Doen wij vaak op vakantie. Ze kunnen er wel doorheen kijken maar ze vallen wat zachter en komen niet vast te zitten.
Hier was ie bij de jongste na 4 maanden al weg. Hij lag er nooit in. Was altijd gillen krijsen. Nooit problemen gehad. Lego en kralen zijn verhuisd naar de slaapkamers en konden ze beneden mee spelen als de jongste sliep.
Toevallig gisteren opgeruimd. Hier werd het meer een speelgoed opbergruimte. Dochter vind het vreselijk!
Hier wordt de box ook nog volop gebruikt, even een rustpuntje ze kruipt namelijk al het hele huis door. En ik wil ook even rustig naar de wc, de was doen etc en daarnaast lopen hier nog 3 katten die ik wel vertrouw maar het blijven beesten dus ik wil niet dat ze alleen rond kruipt zonder dat ik daarbij ben.
Hier nooit een box gehad, al zou ik nu af en toe wel een plek willen om hem te laten tijdens het douchen
Nee, dat deed dl ook. En speelgoed eruit gooien, zo hard mogelijk. Vanwege de hond (en het rusrtig kunnen douchen etc) hebben we hem nog een tijdje gehouden maar ik was blij toen ie weg kon .
Tip je kan eventueel zachte handdoeken door de spijlen rijgen dan kunnen ze er niet tussen vast komen te zitten.
Ik snap wat je bedoeld.. De box staat er wel maar ik vind hem eigenlijk te klein want ons meisje rolt al van buik naar rug en andersom en beweegt zich ook al wat vooruit (ze is vandaag 5 maanden). En ze zit dan dus elke keer vast tussen de spijlen. Dus ik heb haar vaker op de grond op een boxkleed dan in de box zelf, haha..
Was het maar zo... Hij is fysiek echt heel snel en sterk. Zn bed kwam ie al vrij snel uit. Ook nu op de allerlaagste stand trekt hij zichzelf op aan de rand en krijgt dan zn hele lijf op de een of andere manier eroverheen. Klimt sowieso al maanden op alles en kan echt letterlijk nog geen seconde stilzitten. Ik moet een overdekte box hebben denk ik
Mijn zoontje stond met 7 maanden en nu met ruim 9 maanden kruipt hij de hele kamer door, trekt zich echt overal aan op en is niks meer veilig. Gebruik de box nog nauwelijks en staan steeds op het punt om hem op te ruimen maar het is nog de enige plek waar ik hem even 'veilig' in kan zetten als ik even wat moet doen. Zonder dat hij in de planten hangt of onmogelijke capriolen aan het uithalen is. .
Huh? Mijn zoontje is bijna 11 maanden en wij zijn heel blij met de box en deze is nog steeds onmisbaar. Hij vermaakt zich er prima in en ook als dat niet zo zou zijn, no way dat ik hem alleen laat als ik even naar boven moet of iets moet doen waardoor ik hem niet in de gaten kan houden. Hij gaat namelijk heel de kamer door en trekt zich overal aan op.
M. Huilt alleen in de box. 😂 ligt liever met het boxkleed op de grond. Bij E. Had ik hem met 8 maanden eruit denk dat het nu ook niet lang meer duurt.
hier jongetje van ruim 13 maanden, de box ix echt heiligt, het is een echte jongen en als ik wil koken ofzo, zit hij alleen maar in de weg in de keuken enzo, die gaat er voorlopig nog niet uit
Hier een mannetje dat zich pijn bleef doen aan de houten box dus wij hebben nu een campingbox aangeschaft. Dat is een box van 1 bij 1 meter met gaas waar hij nu heerlijk zelf in kan spelen en staan, rondlopen zonder zich te bezeren. Ik vind het echt een uitkomst tijdens het koken etc. Ook met nog een baby op komst is het prettig dat hij ergens veilig kan verblijven. Als hij 'los' is, klimt hij namelijk zelfs al over de tafel en tv kast heen, we moeten er echt continue achteraan.
Hier een tweeling van bijna 2 en de box staat er nog steeds. Als ik 's ochtends even ga douchen, dan gaan ze samen in de box. Tenslotte kan ik het niet zien of horen als er iets gebeurd als ik aan het douchen ben, dus dit is voor mij het meest veilig. Gelukkig vinden ze het ook prima om even in de box te zitten, geef ze wat leuke boekjes en ze vermaken zich heel goed Voor mij heel nuttig dus die box!