Nut van een lakentje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door polleke2210, 30 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. polleke2210

polleke2210 Actief lid

3 jul 2008
    149
    0
    0
    Leeuwarden
    Onze dochter is nogal nieuwsgierig aangelegd.. vele kindjes met haar natuurlijk.. ze wil echt alles bekijken, zo ook haar lakentje. Als ik haar in dr bedje leg begint ze aan haar lakentje te pulken, maakt niet uit hoe strak ik het instop.. ik heb haar dus ook al een paar keer met het laken over haar snoetje gevonden.. eng!
    Ik heb dus nu het laken onder haar deken uitgetrokken, maakt dit wat uit? Heeft een lakentje, afgezien van dat het er leuk uitziet, nou ook toegevoegde waarde?

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    door een lakentje kan ze toch ademen? Fae doet het hier ook, dat gefrunnik, maar ik maak er eigenlijk niet zo'n zorgen over, maar ik heb haar dan ook nog niet gevonden met het lakentje over haar gezichtje gevonden -en voorlopig zal dat ook niet snel gebeuren... ze wil niets over haar gezichtje hebben..

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Geef niks als je het weg haal hoor. Het nadeel is dat je nou je dekentje of dekbedhoesje vaker moet wassen. ;) Zo heb ik hier de hydrofiel luier erui gehaald omdat ze hem steeds over haar gezicht doet. Dan maar vaker het bedje verschonen. :)

4. polleke2210

polleke2210 Actief lid

3 jul 2008
    149
    0
    0
    Leeuwarden
    Ja dat wel, maar ze had een hele rooie kop, dus toch niet heel erg gezond leek me :p

5. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb een duo deken en doe daar een dekbedhoesje omheen. werkt perfect.

@mineke: ik heb de hydrofielluier onder het hoeslaken gelegt. zo kan ze er niet aan plukken en mocht ze een keer spugen zit niet gelijk de molton (en matras) onder.

liefs doris

6. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    met een lakentje kun je ze wel strakker instoppen. Vind ik wel fijn...

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Slim zeg, want ik wil absoluut geen zeiltje in bed doen en dat is nog een laag extra om het matrasje te beschermen. ;)

8. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Door alleen een lakentje krijgt ze echt wel genoeg lucht hoor! Was ze wakker toen je haar vond? mijn dochter krijgt altijd een mega-rood hoofd als ze ergens haar best op doet :) !

Strak instoppen hier werkte niet, dat trappelt madam iedere keer los. Ik heb nu een slaapzak en erover een los dekentje. Als ze het echt te bond maakt dan stop ik het uiteinde van de slaapzak ook nog tussen matras en bed, succes verzekerd!

Deel Deze Pagina