Maak ik nog een kans?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Summerfeeling, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Summerfeeling

11 jun 2012
    66
    0
    0
    Gent
    Hoi,

Ik heb deze ronde Clomid geslikt en heb ook Pregnyl gespoten. Ik zit nu op DPO 14 (en 16 dagen na Pregnyl). Ik ben nog niet ongesteld en mijn temperatuur is nog steeds hoog. Op 12 DPO heb ik negatief getest met een heel gevoelige dipstick (10 miu).

De vorige ronde kreeg ik pas 18 of 19 dagen na Pregnyl mijn maandstonden. De gyn dacht dat ik mogelijks een biochemische zwangerschap had omdat ik een héééél licht positieve test had een uur na de afleestijd op DPO18 ofzo.

Denken jullie dat ik nog kans heb om zwanger te zijn? Ik hoop er zo hard op...

Hierbij mijn temperatuurkaartje nog: My Ovulation Chart

Liefs,
    Summer

2. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    je kaartje ziet er hoopvol uit met de dip op 7 dpo.
    Helaas weet ik uit ervaring dat het niet altijd wat zegt,
    gebeurde bij mij ook regelmatig dat pas op 16 dpo mn temp daalde en ik ongi werd. De pregnyl kan ook je lf verlengen.

Ik zou morgen gewoon weer een tesje doen, en ik hoop van harte dat er 2 streepjes op zullen staan:D

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Tenzij je utrogestan gebruikt, maak je echt nog een goede kans. Geef mij ook maar zo'n kaartje! Die testen die claimen 10 eh te kunnen meten, geven trouwens pas vaak positief bij veel meer dan 10. Fabrikanten schijnen nogal te overdrijven hier in.

4. Summerfeeling

11 jun 2012
    66
    0
    0
    Gent
    Bedankt voor jullie reactie. Ik heb Utrogestan gebruikt tem zondagavond. Nu al drie dagen niet meer. Zou dit dan nog effect hebben op mijn temp?Ik hoop zo dat mijn temp morgen nog hoog genoeg is en ik kan testen...

Groeten!

Deel Deze Pagina