hallo meiden ik ben bezig om te beslissen in welk ziekenhuis ik straks ga bevallen. ik hoorde van mijn verloskundige dat het zuwe hofpoort ziekenhuis in woerden goed blijkt te zijn van mijn eerste ben ik bevallen in het st antonius nieuwegein ook best goed maar weet het nu niet meer zijn er meiden die ervaringen hebben met het zuwe en misschien ook met st antonius wat zijn de voor en tegens. groetjes jolanda
Waarom ga je anders in Woerden niet een keer naar zo'n voorlichtingsbijeenkomt Voorlichtingsavonden voor zwangeren en aanstaande ouders // Patiënten > Patiëntenvoorlichting > Voorlichtingsbijeenkomsten. Dan kun je gelijk een kijkje nemen en eventuele vragen stellen. Een nicht van mij is 3x bevallen in het Hofpoort en was alle3 de keren heel tevreden. Ze hebben er ook kraamsuites Kraamsuites // Patiënten > Verpleegafdelingen > Vrouw en kind.
ja dat klopt maar ik moet over 3 weken een afspraak maken met een gyno dus dan moet ik het wel weten ik dacht dat er in januari ook zo'n avond was ik zal even kijken bedankt. gr jolanda
Als je op de eerste link klikt zie je de data in 2010 dat er voorlichtingen zijn. De eerste datum dit jaar is 12 januari.