Ik ben op zoek naar een beetje een compleet pakketje. Ik kan overal losse dingetjes aankomen maar ik wil het liefst gewoon in 1 x (bijna?) klaar zijn. Nu weet ik dat het veel gevraagd is, maar wellicht is er hier iemand die ook een klein jongetje heeft gekregen en de spulletjes niet meer nodig heeft. Ik zoek wel iets tegen een niet al te hoge prijs, hebben het niet breed. Wij zouden een wat groter kindje krijgen dus we hebben vrij veel in maat 56 gekocht. Maar ons kleine kanjer zit in maat 44. Wie o wie denkt ons een beetje te kunnen helpen?? Een vrij compleet pakket maat 50 is ook al goed, 44 komen we wel uit. Wel graag met foto's.
ik heb hier nog wel jongenskleding mt 50/56 maar wat voor bedrag heb je ongeveer in je hoofd? ik ga n.l niet voor 15,- alles uitpakken en op foto zetten. ik hoef het uiterste ook niet hoor.
ik heb nog vier mooie rompertjes maat 44 en nog aardig wat 50/56 ikw eet dat de kleine maatjes erg duur zijn, een rompertje van nijntje was in januari 11.00, niet normaal meer. Ik heb ook nog heel veel kleertjes maar 50/56. voor 15 euro excl verzendkosten zal ik een mooi pakketje voor je samenstellen? gr yvon
Ik heb een volle wasmand met kleding zoals prenatal en Hema,mexx Er zitten broekjes in shirts , pyjama's pakjes met voetjes mutsjes en vesten .helemaal compleet dus deze mand volledig helemaal vol mag weg voor 50 euro zit zeker 25 stellen kleding in en mutjes . 0634046635 Je mag me bellen want zit niet veel meer op de pagina , Gr. Wendy
Ik heb via MP een pakket gereserveerd, nu wacht ik dat natuurlijk even af. Maar hoor al eventjes niets meer.. (heb wel al betaald.) Mocht dat om wat voor reden niet lukken dan kom ik er zeker op terug, want t mannetje is nu thuis en heb kleding tekort haha.. 44 word net aan te krap aan zn lange armen en benen dus t gaat echt voornamelijk om 50 nu. T past nog wel maar heb er nu genoeg van liggen tot maat 50.
heb ook wel wat in maat 62, voor je t weet zit ie al in die maat... mocht je intersse hebben stuur maar een pb
Nou in 62 hebben we wel t een en ander aangeschaft maar verre van compleet, omdat we niet teveel wilden kopen voor t kindje er was. Qua 50/56 ben ik helemaal klaar, vriendinnetje had een verrassingspakket voor ons geregeld buiten t MP pakket (Wat ook binnen is) dus heb echt zat.
Helaas is er weinig overgebleven van de maat 50 in t pakket. Te vies en verdragen spul. Ook teveel in grote maat (ook vies en verdragen) Rompers heb ik meer dan genoeg, die waren wel goed gelukkig.. heb jullie gepb-t iig. *zoekt weer vrolijk verder*