Hallo dames, ik heb misschien een rare vraag maar ik ben op zoek naar orginele disney dvd's moet er nog een paar hebben en dan heb ik de collectie dvd's compleet. Helaas zitten wij erg krap en hebben zelf geen mogelijkheid om ze compleet te krijgen. Ik zou deze heel graag compleet willen hebben voor mijn dochtertje. En dus doe ik een beroep op jullie.. hebben jullie nog een dvd liggen en mag ik deze hebben? Wil je mij dan een pbtje sturen? de volgende dvd's hebben wij nog nodig: Sneeuwwitje en de 7 dwergen pinnokio Lady en de vagebond 101 dalmatiers en 102 dalmatiers brother bear 1 en 2 frank en frey liefs mij
Deze wil iedereen natuurlijk krijgen. ook ik ben begonnen met sparen toen we het wat breder hadden en heb nu de mogelijkheid ook niet meer. toch over moeten stappen op downloaden en branden helaas. maar dan kunnen de kinderen in ieder geval kijken.
hier door de kosten ook gebrande dvd's... en die vervang ik als er een keertje ergens een scherpe aanbieding is van originele
Vanaf aanstaande maandag zijn de Disney dvd's 1 + 1 gratis bij Intertoys Ik haal ze ook alleen maar met dit soort leuke acties.