nutramigen en nu niet meer genoeg drinken

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door ling, 13 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    Hallo allemaal,

nou na al een hoop meegemaakt te hebben met Justin zijn we nu inmiddels aanbeland bij de nutramigen.
    Historie (voor wie het nog niet weet! :rolleyes: ):
    Hij spuugde erg veel en daarom hebben we nutriton toegevoegd, ging lange tijd goed tot het weer meer begon te worden en hij op de dag in eens niet meer wilde slapen en enorm aan het huilen was, ook in zijn slaap. Bij chiropracter geweest en die heeft 2 werveltjes recht gezet (zijn nog steeds onder behandeling) en bij kinderarts geweest. Gelukkig aardige arts en die constateerde reflux in eerste instantie. Dus motilium en zantac. Na week nog niet echt veel verbetering te zien. KMA kon het ook nog zijn (had ze meteen al gezegd) dus toen wilde ze dat we toch ook maar de voeding gingen aanpassen, dus aan de nutramigen.
    En nu zijn we hier aan beland! Hij vind het niet vies, gelukkig, maar hij drinkt erg weinig. Ook is deze melk erg dun dus toch maar een half schepje nutriton toegevoegd anders verzuipt hij! Maar hij is van een gezonde eetlust, gemiddeld 6x120 ml per fles, naar een gemiddelde gezakt van 6x90 ml. En zijn plasluiers zijn ook kleiner geworden.
    Nu begin ik me weer zorgen te maken. Heeft iemand hier ervaring mee? (dit gebeurd ook altijd net voor het weekend! :( ) Moet hij toch nog wennen aan de voeding (is sinds vrijdag middag hieraan) of is deze voeding zwaarder (lijkt me juist niet)?
    Graag jullie mening en advies.
    groetjes een bezorgde Ling

2. randi

randi Niet meer actief

die voeding is zeker niet zwaarder want is soja hé en normaal moet je na een dag of 2 toch wel een duidelijke verbetering zien. als blijkt dat het maandag nog niet is zoals het moet zijn terug je ka opbellen enja een andere voeding voor allergie proberen. het is frustrerend maar soms kan het echt effe duren voor je de goede voeding vind voor je kleintje. weet niet welke merken er nog zijn voor kma in voeding mischien dat andere meiden je hier mee kunnen helpen en ik geloof dat er hier ook een heel topic moet staan van koemelkallergie , mischien dat eens doorlezen wie weet kom je nog handige tips tegen

Deel Deze Pagina