Ik heb even een vraag. Zijn jullie met 10 maanden overgestapt naar voeding nr. 3 of bij nr. 2 gebleven totdat je overging naar gewone melk? Ik ben aan m'n een na laatste pak nr. 2 voeding bezig en wil deze week dus weer wat bij gaan halen. En omdat het niet zo goed verkrijgbaar is (afgelopen weekend hier bij de supermarkten ook al weer niks te krijgen), kan het ook zijn dat ik bij Friso ga bestellen, maar dan zijn het direct 4 pakken die ik moet bestellen. En daar doe ik dan mee tot hij bijna 11 maanden is. Vanaf hoeveel maanden zijn jullie gewone melk gaan proberen? Alvast bedankt!
Vanaf 6 maanden mag je kind een deel van de zuivel krijgen in de vorm van yoghurt en kwark (volle), vanaf 9 maanden mag het beginnen met een deel gewone zuivel. Je kunt nu dus al een deel van de kunstvoeding vervangen. Als je kind verder gevarieerd eet voegt kunstvoeding zo tussen de 10-12 maanden niet echt meer iets toe.
Volle yoghurt krijgt hij al als toetje. Maar dan zal ik ook eens langzaamaan gewonemelk gaan proberen. Bedankt!