huilen bij liggen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door juffie roos, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie roos

juffie roos Bekend lid

8 okt 2010
    959
    1
    18
    Het valt me op dat mijn kleine man sinds zijn geboorte het al vervelend vindt om verschoond te worden.
    Nu viel het ook op bij het kinderdagverblijf en zij vroegen of het niet te maken had met het liggen.
    Ook omdat hij in bed vaak moet huilen voor hij gaat slapen. Nu huilt hij thuis ook wel eens voor hij gaat slapen maar niet altijd.
    Ik dacht dus altijd dat het met het verschonen te maken had maar nu denk ik: zal het wat anders zijn?
    Wat denken jullie?

2. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Hoi,
    Ik heb wel eens gehoord dat als ze last hebben van de oortjes het liggen niet prettig is.

Als andere medische oorzaken uitgesloten zijn dan zou je eens naar een osteopaat kunnen gaan. Een met veel verstand van baby's/ dreummesen. Wie weet dat die een aanleiding kan vinden en er iets aan kan doen!

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Het kan inderdaad door oortjes/tandjes of beide komen. Ook zou je voor in bed sowieso het matrasje iets kunnen verhogen aan het hoofdeinde, dat scheelt vaak ook een boel als de oortjes de oorzaak zijn. Maar wat bij ons ook heel erg goed helpt is dingen uitleggen. Zo van, liefie, mama gaat even je luier verschonen want je hebt vieze billen, ga je even goed meewerken en rustig blijven liggen want dan gaat het veel makkelijker... of iets in die trant :D Het helpt hier niet elke verschoonbeurt maar heel erg vaak wel!

4. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Mijn eerste gedachte is ook de oortjes. Mss even door de HA na laten kijken voor de zekerheid.

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    in eerste instantie zou ik zeggen oortjes.

bij onze dochter bleek het met een stijve nek te maken te hebben, dat ze niet wilde liggen. Is verholpen door de osteopaat.

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

voordat ik de leeftijd zag dacht ik aan reflux maar dat zal waarschijnlijk niet hihi.

ik zou ook zeggen oortjes of nek??

7. juffie roos

juffie roos Bekend lid

8 okt 2010
    959
    1
    18
    ja, zou idd wel kunnen. Volgens mij is hij ook met tandjes bezig weer want hij zat de hele dag met zijn vingers in zijn mond...
    Vandaag ging het al beter met het liggen...

Deel Deze Pagina