Omdat Rens veel huilt zijn we tijdelijk overgestapt op de Pepti. Inmiddels gaat het beter sinds we bij de osteopaat lopen en we zijn weer overgestapt op de Nutrilon 1. Nu gaat hij niet meer huilen, maar krijgt hij inmiddels weer uitslag, net als daarvoor. Dit moet van de koemelk komen, aangezien het alleen weg wat tijdens de periode dat we Pepti gaven. Nu ben ik van plan om definitief op de koemelkvrije voeding over te stappen, maar vraag ik me af wat het verschil tussen Pepti en Nutramigen is? Is Nutramigen beter dan Pepti of iets dergelijks of is het alleen een ander merk? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Het schijnt namelijk dat mijn ziektekostenverzekering het toch gaat vergoeden, dus maakt de prijs niet uit en zoek ik 'gewoon de beste' Bedankt voor jullie meedenken!
De eiwitten in Nutrimegen zijn nog verder afgebroken. Naomi doet het beter op Nutrimegen. Pepti heeft ze even gekregen maar het resultaat was maar tijdelijk.
Wanneer je mannetje het verder goed doet op de pepti zou ik niet overstappen op de Nutramigen. Nutramigen is voor kindjes met een ernstige koemelkallergie.
Heey Heey Hier oowk pepti en het werkt perfect Nutramigen is echt voor kindjes met erge kma vandaar,, Liefsz
Als je vermoedt dat je kindje dusdanig allergisch is, zou ik contact opnemen met een KA. Nutramigen wordt alleen vergoedt mits de allergie is bewezen dmv een provocatie test en wordt alleen voorgeschreven door een KA. Succes
Natramigen hoeft niet te worden voorgeschreven door een KA hoor. Mijn huisarts heeft een briefje geschreven voor vergoeding. In eerste instantie gaf ik Naomi Pepti, maar ze deed het daar twee dagen goed op en vervolgens begon de ellende weer. We hebben het nog een week gegeven, maar daarna overgestapt op Nutramigen. Nu gaat het super met haar.
Ohh dat scheelt weer een ritje ziekenhuis dan. Maar goed, dan alsnog moet je eerst provoceren om bewezen te hebben dat je kindje KMA heeft. En alsnog dus via de HA de juiste voeding krijgen. Pepti kan nl ook worden 'gemachtigd' door de wijkverpleegkundige van het CB. Heb geen idee of zij dat ook kunnen met Nutramigen, of dat minimaal dus door een HA voorgeschreven moet worden.