hallo allemaal, ik spaar de streepjescodes van nutricia en ben voor mijn dochter aan het sparen voor de poppenwagen. Ik ben er bijna. Nu zag ik op de website van Nutricia dat je met het kortingspasje uit de ouders van Nu van november nog eens 5,- extra korting krijgt. Weten jullie of ik nu de ouders van nu van november nog kan krijgen? Of is er iemand die dit pasje niet gebruikt en me de code door wil sturen? Groetjes kim
je kan de boek gewoon nog kopen hoor en als het goed is zit daar de bon wel in ben zelf lid van het blad
ik zal eens voor je kijken. Ik heb net een complete collectie tijdschriften naar de buurtjes gebracht. geen idee of de nov. editie er tussen zit. zal even voor je zoeken
Helaas geldt dit dit pasje niet bovenop de maximale korting. Bij de poppenwagen kun je bijvoorbeeld sparen voor maximaal 30,-, met pasje kun je niet voor 30,- spaarkaarten inleveren en daarbij nog het pasje.
oh ja, dat van die maximale korting lees ik nu pas. Maar voor de poppenwagen heb je 6 kaarten nodig, en ik heb er nu bijna 5 vol. Dus als iemand het pasje over heeft, ik hou me aanbevolen Groetjes!
ik heb vandaag de ouders van nu gekocht, dus een bon over! Geef maar een seintje als je nog intresse hebt!
Ik heb ook een bon over van ouders van nu ( 5 euro korting), als iemand de code wil, graag een pb-tje Liefs, Kili
ik ga mijn bon zelf gebruiken! Heb idd een pb gehad, maar daarna geen reactie meer! Dus helaas pindakaas!!