Dames, even het volgende! Ik ben over 6 weken uitgerekend en wil flesvoeding gaan geven. Alleen ik heb hooikoorts, en vroeger last gehad van mijn luchtwegen, waardoor ik een half jaar aan de puffers heb gezeten. Nu hoor ik van iedereen dat ik hpoallergeen voeding moet pakken. Alleen ik merk bij alle kindjes die ha voeding hebben, er niet vol van zitten en snel weer een nieuwe fles willen omdat het zo licht verteerbaar is?? Is het echt nodig om ha te pakken, of kan ik ook met een normale voeding beginnen
je kan gewoon de normale eerst proberen toch voor t zelfde geld gaat dat gewoon prima.. en anders kan je altijd nog de ha gaan gebruiken
Nee dat klopt niet. HA werkt alleen als je kindje geen gewone voeding heeft gehad anders heeft HA geen zin.
HA moet je vanaf het begin gebruiken werdt ons in het ziekenhuis verteld.. Dus wij zijn met HA begonnen, er zitten namelijk een hoop allergieen in de familie..
Hier na 2,5 maand bv begonnen met fv. Manlief heeft hooikoorts dus wij zijn begonnen met ha voeding! Ik merk er zelf niets van dag het erg licht verteerbaar is want dochtertje kan er gewoon 4 uur op en zelfs 5 uur.....
Ik heb eczeem, astmatische bronchitus en diverse allergieen En gewoon met standaard voeding begonnen (zoontje 2 jr geleden) Dit keer weer standaard voeding, Over 2 wkn uitgerekend Suc6 met je keuze!
Ik zou allereerst borstvoeding overwegen. Jij bepaalt uiteraard welke voeding je geeft, maar probeer tenminste de colostrum aan je kindje te geven (de allereerste melk). Daarna kun je gerust over op flesvoeding. Die colostrum geeft hem/haar een shot antistoffen waar hij/zij 6 weken op verder kan. Zeker met allergieën in de familie zou ik het overwegen. Daarna hypoallergene voeding is wel aan te raden.
Met zo'n familiegschiedenis zou ik eerst borstvoeding proberen. Gaat dat niet, dan geen standaard, maar HA.
vraag gaat over kv dames, niet over bv. Soit, in het ziekenhuis hier beginnen ze standaard met HA, merken ze na een paar dagen dat het goed gaat en dat de baby alles goed doet (goed drinken, niet teveel overgeven ed) dan schakelen ze over op gewone kv.