Altijd grappig om even te checken: klopte bij jullie de Chinese geslachtskalender? Bij onze eerste niet in ieder geval. Het zou een meisje worden volgens de kalender en nog een heleboel andere bakerpraatjes, zelf had ik ook heel sterk het gevoel dat het een meisje zou worden, maar wij zijn nu toch echt de trotse ouders van een zoon! Ik neem het ook niet zo serieus hoor, maar voor de nieuwsgierige zwangeren onder ons wel leuk om te zien denk ik... Klopte het bij jullie? :
OK, tot nu toe lijkt het aardig fifty-fifty op te gaan dus! Dat zou dan betekenen dat de kalender eigenlijk niet heel betrouwbaar is.... Wat misschien ook wel te verwachten is. Ben benieuwd of er nog verandering in komt!
Bij de echo kon ze in principe zien, wat het geslacht van ons kindje is. Als dat ook echt klopt bij de geboorte, dan klopt de Chinese geslachtskalender ook. Maar het is dus nog niet helemaal 100% zeker.
ik heb een pretecho en een 20 weken echo gehad en beide keren is gezegd dat het een jongetje is, volgens de kalender zou het een meisje worden, het klopt hier dus niet.
Volgens de kalender zou ik een jongen krijgen volgens de echo is t een meid. Als ik kijk bij 25 en dan nov is t jongen, kijk ik bij 26 en dan nov is t een meid, maar ja bij conceptie was ik 25 dus klopt ie niet
Toch wel iets meer bij wie het wel klopte dan niet tot nu toe! Zou er dan toch een kern van waarheid inzitten...?
heb een zontje van 7. heb gekeken als het klopte en het is uitgekomen. dus als alles goed gaat nu weet ik ongeveer wat ik krijg. jennefer