Hoe kan je bij ZP foto's plaatsen in een topic? En dan even een andere vraag: Ik heb een hele lijst met dezelfde onderwerpen staan waar ik ooit op heb gereageerde bij Mijn Berichten, kan ik een paar van deze topics uit de lijst verwijderen en zo ja hoe? En bij Mijn Onderwerpen waar mijn topics staan, is het daar toevallig mogelijk om een topic gewoon weg te halen of kan ik deze alleen sluiten? En kan deze dan ook uit de lijst worden verwijderd bij Mijn Onderwerpen?
Foto plaatsen: Klik op Plaats reactie > wanneer je naar beneden scrollt zie je bij 'Overige opties' staan dat je bestanden kunt toevoegen. Klik op 'Beheer bijlagen', kies een foto en klik op uploaden. Dan staat ie als het goed is bij je bericht Berichten: Deze kun je niet verwijderen en worden volgens mij alleen verwijderd wanneer er erg gevoelige informatie in staat, of wanneer je gereageerd hebt op een topic die niet alleen gesloten is, maar ook compleet verwijderd. Je berichtenaantal verandert dan niet. Onderwerpen: Kun je ook alleen door het beheer laten sluiten, door bij het eerste bericht op het verkeersbordje bovenin te klikken. Een onderwerp wordt, volgens mij, alleen verwijderd wanneer het heel erg uit de hand is gelopen/er over dingen worden gesproken die op ZP niet zijn toegestaan. Succes!