heyhey, ik heb een klein probleempje met mijn zoontje (9 maanden) hij wil namelijk alleen nog maar staan! niks is meer leuk...kruipen kan hij nog niet echt en zelf gaan zitten ook niet. zitten kan hij wel heel goed. we leggen hem vaak op zijn buik maar dan wordt hij heel snel kwaad...en sinds vandaag wordt hij dus ook kwaad als we hem willen laten zitten niks is goed behalve staan maar dat lijkt me gewoon niet gezond...een loopstoeltje komt er hier niet in dus dat is geen oplossing... iemand tips??? groetjes floor
hier ook die fase gehad voor ze ging kruipen. Gewoon maar veel staan en het is idd even een rot periode, maar heb niet echt iets speciaals gedaan. Gewoon zo veel mogelijk samen staan, toen ging ze snel kruipen. Vervelend he? Succes meid, die periode duurt niet heel lang, das miss een troost
ok thnx! haha ja het is behoorlijk vervelend aangezien hij absoluut nog niet alleen kan staan! ik zit de halve dag met een baby tussen mijn benen op de bank zelfs rondlopen volstaat niet meer, hij duwt zich van me af en kijkt driftig naar de grond! maar goed...ff uitzitten dus thnx voor je antwoord!
ja sorry dat ik niet iets beters heb momenteel heb ik zelfde maar dan met klimmen., ze wil continu klimmen, in de kinderstoel, tijdens de fles, ze zit geen 2 sec stil, en in bed heftig staan " springen" en heen en weer bewegen, trap lopen dus snap wat je bedoelt
haha ja! dat zal hier binnenkort ook wel gaan beginnen haha nu al met verschonen dat meneer zich steeds op zijn buik draait...en ik maar terugdraaien hahaha. soms is het een constante strijd hij wil dit en ik wil dat hihi. maar rustig en consequent blijven is volgens mij het enige dat gaat helpen
ja idd, dat denk ik ook, ik probeer het enig zins maar te laten gaan ja, en dan maar afleiden. Haalt jou zoontje ook steeds zijn eten uit zn mond? Wat doe je daar tegen?
dat doet hij soms met het avondeten ja...maar gelukkig niet zo vaak! ik geef hem meestal zelf een lepeltje in zijn handjes en daar speelt hij mee onder het eten haha...maar soms gaat het handje toch de mond in. gelukkig doet hij zijn eten wel weer terug zijn mond in haha
Hahaha ja hier ook hoor! (Zou het stom toeval zijn)... Verschonen is een drama, want hij trekt zich aan me op. Op schoot houden werkt niet, want dan wil hij ook staan. Heb wel een loopstoel, maar dat is het ook niet helemaal meer, hij kan er namelijk niet overal mee bij .
ja dat zal wel steeds beter gaan ja. hier ook hoor alleen met terug in mondje gaat nogal wat verloren Lepeltje gaat hier meteen op de grond.
als hij zelf nog niet kan gaan staan zou ik hem lekker laten zeuren. Het is toch het beste dat hij het zelf gaat leren, dan duurt dat gezeur ook minder lang Misschien zit hij wel in een sprongetje. Sterkte ermee!
ik ben best wel gemeen geweest, ik liet haar ook gewoon gang gaan, met gevolg dat ze dan ging optrekken aan tafel en weer omviel, huilen maar toen ging het wel snel goed, dus ik ben idd ook voor...vallen en opstaan....uiteraard tot bepaalde grens he
haha ja het kon inderdaad niet anders dat optrekken aan mij heb ik hier ook mee te maken! ik kan niet meer naast hem gaan zitten of meneer zit zich aan me op te trekken hahaha.
ja idd hier ook, dan ben je aan koken en dan trekt ze zich ook, kan je geen kant meer op haha....ben benieuwd hoeveel tijd er zit tussen optrekken en lopen langs tafel....tot....los lopen. Hier liet ze keer los en stond 10 seconden, maar sindsdien durft ze niet meer los te staan, alleen als ik handjes vast hou.
laten zeuren zou ik wel voor zijn haha maar het is tranen met tuiten! vanmiddag toevallig even laten gaan en ben uiteindelijk een uur bezig geweest om hem te kalmeren hij was helemaal overstuur! arm ventje...dus misschien een sprongetje dan ja...heeft hij er de leeftijd voor dan?
ja heb toen zij zo dwars was veel gelezen dat er een 8-9 sprong is....inmiddels is er ook een 11 maanden sprong, ben benieuwd wat die geeft.
ja heb even snel internet doorgespit en inderdaad een met 8,5 maanden te vinden. hij is nu 9 maanden dus zou best eens begonnen kunnen zijn... jij alvast succes!