Ik heb hier een groot pakket meisjeskleding staan, maat 50 t/m 62, zowel merk als non-merk. Er zit van alles in: rompers met korte en lange mouwen, broekjes, shirtjes, jurkjes, mutsjes, slofjes, twee jasjes... De meeste kleertjes in maat 50 en 56 staan in mijn topic in de rubriek 'babykleding meisje'. Van de kleertjes in maat 62 heb ik nog geen foto's, deze ben ik nu per kleur aan het wassen. Ik hoef er niet veel voor te hebben, wil het graag ruilen tegen één nieuw kledingsetje (maat 68 of groter) voor mijn dochtertje. Merk maakt mij niet uit, alleen liever niet van Zeeman of Wibra o.i.d., de pasvorm daarvan past totaal niet bij haar. Mocht je het pakket liever overnemen voor een klein prijsje of ruilen voor een cadeaubon van bijvoorbeeld de Prenatal of Hema, dan is dat uiteraard ook prima en hoor ik graag van je! Verzenden is ook geen probleem (verzendkosten voor ruiler)! Wie o wie komt het pakket ruilen (of neemt het over voor een zacht prijsje)?
Pakket is wegens omstandigheden weer beschikbaar, wie wil?! Er zit echt heel veel in! Ik probeer vandaag tijd te maken om foto's te maken!