Mijn dochterje is nu 6 weken. Sinds een paar dagen moest ze vrij snel over van borstvoeding op flesvoeding. Door medicijngebruik liep mijn melkproductie drastisch achteruit. Ze krijgt de gewone standaart kunstvoeding. Haar gewicht is nu krap 3800 gram. Wat betekend dat ze per 24 uur 570ml moet drinken. Ze krijgt 7 voedingen per dag. Het lukt soms net wel, of net niet om het gewenste asntal ml te komen. Is er iets wat ik hier aan kan doen ? Licht het misschien aan de overgang, en moet ze gewoon wennen ? Ze plast en poep wel gewoon en is ook wel allert als ze wakker is. Volgens het consultatiebureau is het niet ze erg, maar ik zie graag dat mijn kleine goed drinkt.
Goedemorgen, Dankjewel voor je vraag op het forum. Vanwege wetgevingsrichtlijnen zijn wij niet bevoegd om vragen over flesvoeding voor zuigelingen jonger dan 6 maanden te beantwoorden. We verwijzen je hiervoor naar je consultatiebureau. Zij kennen je kindje persoonlijk en kunnen je gericht advies geven. Groetjes, Anne-Lotte- Nutricia voor jou