Veel meisjeskleding maat 62! View attachment 165977 Lief tshirt van H&M met hartjes en een lichte pof in de mouwtjes.
View attachment 165981 Rokje van Little Feet In het label staat - 12mnd Maar hij valt eerder als een 62 of kleine 68 maar 2x gedragen! (Heb ook nog een nieuw little feet longsleeve - 12 mnd, maar die gok ik op maat 74 - is nooit gedragen... ik plaats hem later in een ander topic, maar bij intresse pb maar!)
View attachment 165984 2 leuke shirtjes van mexx! Officieel maat 68 maar vallen eerder als 62 (Als iemand een close op wil van het rechter shirtje laat maar weten, dan plaats ik nog een foto) Mogen ook los weg
View attachment 165990 10 rompers met lange mouw maat 62-68! Linksboven nooit gedragen Roze boven nooit gedagen Links onder maar 1x gedragen Little wild thing maar 2x gedragen De rest is gedragen. Grijze heeft een mini vlekje (valt onder een broekje) Effen paarse is iets pillig Mogen ook los weg
@ Nikkie.. Sorry de rompers zijn al verkocht! View attachment 166197 Bloem details op de achterkant van het spijkerrokje
View attachment 166247 Longsleeve van Hema met een v-halsje. Officieel maat 74, maar valt eerder als 62/68
Upje! De rompers zijn verkocht, maar er zijn nog een hoop andere leuke dingen.. Voor een compleet overzicht ook van andere maten: Marktplaats.nl - Advertenties van Ensing uit Utrecht
View attachment 169105 Lief wit broekje met zakjes aan de voorkant van Hema 1x gedragen maar ziet er nog als nieuw uit