Ik ben op het moment aan het afbouwen met de borstvoeding! Ik geef nu tussen de borst door Nutrilon 1! Nu is Nutrilon 2 een opvolg melk vanaf 6 maanden, maar betekend dit dan dat je dus vanaf 6 maanden de 2 moet gebruiken, want in principe staat er op 1 dat je ook daarmee door kan gaan! Wat is dan het verschil? En mag je Brinta geven vanaf 6 maanden? Het is bij mij erg lastig om overal Nutrix te kopen, Brinta wel, deze heb ik nu dan ook gekocht, maar er staat niet op vanaf welke leeftijd je deze mag gebruiken!
Brinta mag je pas vanaf 1 jaar gebruiken. Is Bambix ook moeilijk te krijgen bij jou dan? Glenn mocht vanaf 6 maanden aan de Bambix. Op de verpakking staat 7 maanden, maar CB zegt 6 maanden.
Nee, Bambix is ook niet altijd te krijgen! Maar goed dan laat ik de Brinta nog even staan, heb het nog niet gebruikt hoor! Dan ga ik wel even op jacht naar Bambix of Nutrix! Dank je voor je antwoord! Iemand nog iets over Nutrilon?
Even van de site van Brinta afgehaald: Met goede voeding kan niet vroeg genoeg begonnen worden. Juist voor kinderen in de groei is een uitgebalanceerde voeding erg belangrijk. Brinta is geschikt voor het gehele gezin en kan door kinderen vanaf 1 jaar gegeten worden. Brinta voorziet in de energie die opgroeiende kinderen zo hard nodig hebben. Daarnaast bevat het verschillende essentiële vitaminen en mineralen.
Oke danki, zover was ik nog niet hihi (over die site, had ik natuurlijk ook zelf kunnen bedenken stom)! Maar goed ik heb Bambix kunnen vinden dus die ga ik proberen, staat bij mij gewoon op vanaf 6 maanden, is de Bambix Groeipap, moet alleen nog ff kijken hoe die werkt met aantal schepjes en hoeveelheid melk! Bedankt voor het opzoeken!
200 cc melk en 6 eetlepels bambix Karina! hihi Ik heb hier momenteel wel gewoon Brinta voor Tim... maar meestal de bambix vanaf 7 maanden.
Voordeeltje van Bambix tegenover Brinta; Bambix wordt niet snel te dik, eigenlijk kan je er geen fout mee doen, terwijl Brinta net klei wordt als je er ietsiepietsie teveel van indoet. Ook wordt Brinta steeds dikker naarmate het afkoelt, Bambix blijft gewoon zo dik als dat je het maakt. En Bambix is nog smakelijker ook, Brinta zonder suiker oid smaakt naar karton 8)
Ik ben na 6 mnd wel over gegaan op nutrilon 2, staat ook op de verpakking, daar zitten weer andere bouwstoffen in voor je kindje. Wel even rustig overschakelen, eerst 1 schepje van 2 erbij,(en dan 1 schepje van nr 1 eraf he.. volgende dag 2, enz.
ik ben in 1x overgegaan van nr. 1 naar nr. 2 en ook van hypo allergeen naar standaard. dit was een paar dagen voor de officieel 6 maanden werd want toen was het pak op.