Zojuist op de zolder aan de gang geweest Daar heb ik nog een hele lading kleding van mijn zoontje tevoorschijn getoverd. Zelf hebben we het ok, niet superbreed maar gewoon ok..Wij zijn altijd blij als we iets krijgen, dus wil ik graag gezinnen die het minder goed hebben een handje helpen met een pakketje kleding. Ik heb kleertjes van maat 62 t/m 80 in de aanbieding. Ter vergoeding van de verzendkosten (max 2 euro) wil ik wel pakketjes (brievenbuspost) samenstellen en verzenden. Als je mij PB doet met je email en de maat die je graag wilt hebben dan zal ik wat setjes samenstellen en je een foto sturen. Als je daar dan mee akkoord gaat kun je me je adres sturen en stuur ik het pakketje naar je op. Wel wil ik even duidelijk stellen dat het niet om hele dure merkkleding gaat. Wellicht zal er zo her en der wel iets duurders tussen zitten maar over het algemeen zal het Hema,Prenatal,H&M,Ter stal e.d zijn.Sommige dingen zullen als nieuw zijn, andere met misschien wat wasslijtage. Mijn aanbod is dus echt voor gezinnen die het wat minder hebben.
eventjes niet meer pb-en graag. Ik heb nu 5 PB's gehad en ga zodadelijk eerst even de boel sorteren, sets maken en foto's maken.
Laatste: Voor de dames met wie ik PB contact heb gehad: als jullie nog steeds interesse hebben, dan graag even een PB met welke maat je graag wilt hebben en waar ik het heen mag sturen. Dan krijg je van mij een rekeningnummer waar de verzendkosten naartoe overgemaakt mogen worden.