Hallo, mijn dochter is 6 maanden oud (19mei) ze heeft nu het volgende voedingsschema. Nu wilde ik weten is dit genoeg ? Ze is de hele dag erg tevreden en vrolijk en als ze wakker is lekker actief ! 10:00 pap met opvolgmelk(zit al in de pap) van de nestle, is dan 150 ml water met 9 schepjes pap uit een bordje 14:00 groente (eet ze nu paar hapjes van) dus dan krijgt ze fruit en die eet ze helemaal op.Normaal kreeg ze eerst groente en dan uurtje later fruit en dan schoof de volgende fles een uur op. 18:00 fles nutrilon van 210 soms drinkt ze 150 soms maar 100 22:00 avondpapje 250 ml in fles de ene keer drinkt ze deze leeg en soms maar 150 Verder krijg ik haar niks anders te drinken gegeven dat wil ze niet. Ook brood vind ze niks. Ze gaat rond 22:30/23:00 slapen en wordt de volgende dag pas om 10:00 wakker. Denk zo als ze honger zou hebben ze zich wel zou melden. Ze weegt 7,5kg Hoor graag van u
Hallo, Een baby van 6 maanden heeft ongeveer 700-800 ml opvolgmelk per dag nodig. Meestal wordt dit verdeeld over 4 flessen van 200 ml. Hiervan mogen 2 flessen als papfles gegeven worden of 1 bordje lepeltjespap. Natuurlijk is niet elk kindje hetzelfde en heeft jouw dochtertje genoeg aan bovenstaand schema. Bij het volgende bezoek op het consultatiebureau kun je haar schema ook bespreken. Zij zien je dochtertje en kunnen ook beoordelen of ze voldoende krijgt. Groetjes, Petra