hallo ik had een vraagje. me kleine mantje is bijna vier maanden en kan dus straks papfles krijgen voor het slapen gaan .allen nu is me vraag van over dag krijgt hij flesjes met johannespimeelbrood kan dat samen? en hij zabbelt erg op zijn handtjes en kan ik nu al begingen met fruithapjes en dan eerst paar hapjes of half potje?? en waneer beste geven de fruithapje.
Beste rijkie28, Vanaf 4 maanden kun je beginnen met bijvoeding. Je mag rijstebloem gaan geven en beginnen met een fruit en/of groente. Je kunt eerst een paar hapjes geven en dit heel langzaam aan opbouwen. Een fruit hapje kun je bijvoorbeeld een uur/half uur voor zijn 2e flesje geven. Het is geen probleem om johannesbroodpitmeel te blijven geven. Groet, Anne
Beste Rijkie28, Dit is afhankelijk van het schema dat jouw kleintje nu volgt. Hoe ziet zijn schema er nu uit met eten en slaapjes? Groet, Anne
dat is heel verschild. als wij nu aan eten zijn zit helemaal ons aan tekijken en dan gaat die op zijn handtjes eten.smakt een beetje moet ik nu echt wachten tot dat hij vier maanden is of kan ik eeder begingen.
Beste Rijkie28, Ons advies is om vanaf 4 maanden te beginnen met bijvoeden. Pas dan zijn zijn darmpjes klaar voor vaste voeding. Groet, Anne