Bv vraagje

Discussion in 'Voeding' started by ramona, Feb 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ramona

ramona Fanatiek lid

Mar 9, 2005
    1,200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi hoi

Heb een vraagje aan de mama met meerdere kids.

Ik wil heel graag weer bv gaan geven maar zie er eigenlijk heel erg tegen op want vraag me af hoe ik dat moet doen met 3 kids om me heen en de jongste is dan net 1,5 jaar en de andere 2 gaan naar school rick naar de basis school en kimberly naar de peuterspeelzaal.

Mijn vraag is hoe doen jullie dat proberen jullie de voedings tijden aan te passen enz enz

2. Kiki

Kiki Fanatiek lid

Jul 8, 2005
    4,364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik had er dan slechts 1 oudere zus, maar tussen de bedrijven door heb ik Leo ook ge-bv-t. Vooral met behulp van de tv is dit soepel verlopen, Ilse zei zelfs al: Leo huilt, Leo honger, ikke televisie kijken?

En je zal natuurlijk momenten hebben dat kindje 1 net naar de wc wil, kindje 2 haalt kattekwaad uit en kindje 3 huilt ook... net op het moment dat je de kleine aan het voeden bent.

Wat ik dan wl deed is zodra de kleine in bed ligt, heel bewust leuke dingen doen met de oudste zoals boekje lezen, zo heeft Ilse geleerd dat ze niet automatisch op de 1e plek komt en ook wel eens moet wachten.

Kortom: gewoon proberen want elke drup bv is er weer een!

Groet van Kiki

3. ramona

ramona Fanatiek lid

Mar 9, 2005
    1,200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

Ik ga het zeker proberen want wil ook graag bv geven we zullen moeten zien hoe het allemaal gaat lopen denk ik

4. Mieke van Rijn

Mieke van Rijn Nieuw lid

Feb 9, 2007
    3
    0
    0
    borstvoedingsconsulent/lactatiekundige in opleidin
    Hendrik Ido Ambacht
    Hoi Ramona,
    Eigenlijk denk ik dat er niet zo veel verschil is. Je kindje moet toch drinken. Of het nu uit de fles is of uit de borst.
    Voor ik ging voeden stuurde ik de anderen altijd naar de w.c zodat ze in ieder geval niet hoefden de plassen. En het is ook wel eens gebeurd dat ik zat te voeden en dat er naast mij één op de pot zat te poepen ;))
    Tja, het duurde dan wat langer voor zijn billen werden afgeveegd haha.
    Hij zat lekker met een boekje en de walmen kwamen mij tegemoet ;))
    Groetjes Mieke.

Share This Page