Momenteel gebruiken we pepti, en daarvoor hadden we nutrilon. De blikken/dozen zijn natuurlijk goed geschikt om te bewaren en schepjes af te strijken. Maar binnenkort gaan we provoceren en daarna wil ik eigenlijk gewoon een huismerk nemen (AH in ons geval). Maar dat zit natuurlijk niet in een handig blik of bewaardoos. Je zou een oud blik kunnen bewaren maar er blijven wel oude restjes achter en afgewassen worden kunnen ze niet. Is hiervoor dus een (evt afleesbaar) bewaarblik of doosje te koop en hoe doen jullie dat?
Hier gewoon een doos van tupperware genomen, die ik toch al in de kast had staan en niet gebruikte. Vond het zonde om er weer een nieuwe doos voor te kopen. Afstrijken deed ik langs de zijkant of met de deksel, ging prima.
Deze heb ik ook, alleen ik vind hem niet echt fijn. Bij het afstrijken en het minste geringste pleurt die deksel er weer af
Hier altijd gewoon een plastic bewaardoos gebruikt van een willekeurig merk. Afstrijken met een mes. Als het pak leeg was, doosje in de vaatwasser en het volgende pak in een vergelijkbare doos. Waarom zou je het afleesbaar willen hebben?
Ik heb nu die doos van hero gekocht, maar heel eerlijk gezegd sluit hij helemaal niet zo goed af? De eerste week sloot ik de verpakking nutrilon niet goed en toen kreeg ik al allemaal klontjes in de voeding. Totdat ik leerde hoe het pak goed dicht kon. Maar dit bakje als je het op zn kop houd loopt t er in principe gewoon uit? @afleesbaar dit was een foute autocorrect van mijn foon. Had afstrijkbaar moeten staan
Ik gebruik gewoon een wekpot van de ikea. Ik heb altijd de kruitvat eigen merk deze komt in de verpakkingen van 400 gram . dat past in een wekpot van 1.5 liter heb er 2 gekocht toen als hij leeg is kan ik de lege in de vaatwasser doen en dan in de andere de nieuwe! De randen zijn ook recht genoeg om het schepje mee afstrijken. weet ik ook zeker dat het echt lucht dicht is
Ik heb ook die van Hero. Ideaal. Dagje weg is voedingstoren, dus die hele doos nemen we nooit mee. Hier sluit ie voldoende af en afstrijken gaat ook goed. Ik vind wel dat de aluminium zakjes van de voeding zo snel kapot scheuren :/