vraagje over vliegen tot 2 jaar?!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door muis26, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Haai haai

wij willen misschien nog in april op vakantie, omdat de oudste dan nog geen 2 is, alleen staat er op sommige vakantie sites dat je de leeftijd van je kindje op dag van vertrek moet invullen.
    houdt dat in dat als we bv 5 mei 2 weken op vakantie gaan, en mijn zoontje wordt 12 mei 2 jaar... dat ie dan nog gratis kan vliegen? of moet zijn 2e verjaardag helemaal buiten de vakantie vallen? weet iemand dit?

dit hoort vast weer bij vakantie thuis, maar ik heb daar laatst een keer een topic geopend en daar kreeg ik bijna geen reacties... en ik moet het vandaag weten!!!

Liefs Muis

2. Natas85

Natas85 Actief lid

23 mrt 2009
    156
    0
    0
    kapster
    Rotterdam
    Geen idee hoe dat precies zit, maar kan je niet beter even contact opnemen met de mensen van die site?
    Of reisbureau?
    Die kunnen het beste vertellen denk ik, zeker als je het vandaag moet weten.
    Veel vakantieplezier in ieder geval!

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Topic is verplaatst naar vakantie. Spoed of geen spoed....een topic behoor je te plaatsen waar het hoort anders is het eind zoek als iedereen dat zo gaat doen.

Bel even een reisburo dan heb je je antwoord.

Ik meende dat het per vliegmaatschappij verschillend kan zijn. Volgens mij kan je bij transavia als je kind tijdens de vakantie 2 jaar word die gewoon op schoot nemen bij de terug reis. Maar lijnvluchten doen dat geloof ik niet.

Kwebbel

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    volgens mij heb je een beetje pech
    maar bel ff dan weet je het zeker

5. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Volgens mij heb je dan pech en moet kind bij terugkomst ook nog geen 2 zijn.

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

nee we hebben nog geen pech :D hij wordt 12 mei pas 2... maar ik denk als hij bij terug komst 2 mag zijn dan kunnen we ook nog 5 mei weg bij wijze.. anders gaan we gewoon half april

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Dan kun je beter het reisburo even bellen, maar volgens mij is het als je kindje dan op die datum van de reis 2 jaar is, je gewoon moet betalen.

8. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Wanneer je met Transavia gaat:

reizen met baby's en kinderen

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    zal idd verschillent zijn hoor gewoon ff bellen