Welke voeding ...................

Discussie in 'Voeding' gestart door boschpoort, 9 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boschpoort

22 dec 2006
    38
    0
    0
    Maastricht
    Hoi,
    Nu ben ik een beetje aan het oriënteren over flesvoeding, nu kan ik helaas
    geen BV geven dus zal ik het moeten doen met FV, maar als ik dan zoek naar welke voeding ik de eerste 6 maanden moet geven krijg ik dit te lezen.

(Het is wettelijk niet toegestaan om reclame te maken voor flesvoeding voor baby's van 0 tot 6 maanden. Daarom informeren we je op deze internetsite alleen over de flesvoedingen voor baby's vanaf 6 maanden.)

wie kan mij hier wel wat meer info over geven?
    Dank je.

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Het consultatiebureau of je verloskundige!

3. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    meis het maakt in principe niet uit welke voeding je gaat gebruiken

alle zuigelingen voeding voldoen aan de normen die zij stellen aan flesvoeding

het is alleen zo sommige baby's reageren op nutrilon met heftige krampjes (krampjes horen er echter bij alleen kunnen ze bij bep. merk voeding heftiger zijn)

maar dit hoeft niet te zeggen dat alle baby's dat hebben

het maakt dus gewoon niet uit welke voeding je gebruikt als het maar 1 is dat is voor zuigelingen van 0 tot 6 mnd

succes met je keuze :)

als er allergiën in je fam voorkomen of astma dan is het goed dat je even overleg met het CB welke voor jou de beste keus is

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hier sluit ik me helemaal bij aan :D

5. boschpoort

22 dec 2006
    38
    0
    0
    Maastricht
    Bedankt voor jullie antwoorden, ik zal het er volgende week met de vk over hebben.

alleen ik heb last van bronchitis vroeger meer dan nu, ik ben allergisch voor stof/huismijt. mijn vriend is ook allergisch voor huismijt en heeft verschrikkelijke last van hooikoorts, dus ik ben bang dat ons kindje ook last van het één en ander zal krijgen. :(

6. keizerin

keizerin Niet meer actief

Dan kan je het beste hypo allergeen voeding geven doe ik ook.
    Ik geef Nestle Nan 1 en ik vind dit hele goeie voeding.

7. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Dan heb je grote kans dat ze je hypoallergene voeding aan gaan raden. Dat helpt het afweer- en immunsysteem van je kindje te verbeteren.

8. boschpoort

22 dec 2006
    38
    0
    0
    Maastricht
    Ik heb eens gehoord ergens dat als je hypoallergene voeding geeft je dit vergoed krijgt via ziekenfonds of terug krijgt via de belastingen. Weet iemand wat hiervan waar is?

9. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Nee dat is alleen maar als bewezen is dat het kindje een of andere allergie al heeft. Dus niet als je het preventief gaat geven.

Deel Deze Pagina