Wat voel ik me een slechte moeder :(

Discussion in 'Voeding' started by Daphne, Feb 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Owww, wat ben ik stom geweest. Ik kom net de keuken in lopen en mijn oog valt op het pak babyvoeding. Zie ik ineens dat ik Mitchell al vanaf zondag voeding voor babies vanaf 6 maanden geef!

Wat voel ik mij slecht zeg. Vervolgens denk ik: rot, maar gebeurd is gebeurd. En meteen daar achter aan voel ik me een nog slechtere moeder voor deze gedachte :(

Door weer en wind (lees: sneeuw) naar de supermarkt gereden voor een pak goede voeding. Consultatiebureau gebeld om te vragen hoe erg het is. Gelukkig kan het niet veel kwaad. Ik ga me diep zitten schamen.....

2. Niet meer actief

nou meid... je eerste gedachte is goed hoor. Rot, maar gebeurd is gebeurd! Enne.. hij doet het toch nog! In die voeding zitten ook voldoende voedingsstoffen..

Kan gebeuren.. ! Laat het los!

3. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hoef niet hoor kan iedereen overkomen!

4. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Agossie Daphne.. Vind t naar voor je maar idd, hij doet t toch nog, zoals hier voor beschreven werd. ;) Iedereen maakt foutjes.. enneh.. dit zal jóu niet meer overkomen!

5. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    2,177
    1
    0
    kan gebeuren toch?

niet te druk om maken.....je beeb heeft het vast niet gemerkt ;)

6. Es1981

Es1981 Actief lid

ach joh, ik heb ook ee nkeer met een verkeerd pak bij de kassa gestaan, toen zei de cassiere het tegen mij: zij is toch nog geen 6 maanden hm shame, later er lekker om lachen hoe suf je zelf kan zijn,

7. Kiki

Kiki Fanatiek lid

Jul 8, 2005
    4,364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Oh foei, wat slecht ;)

Nee hoor, na 1 fles is er nog geen ramp gebeurd hoor! ! !

Ik heb Leo een keer een fles gegeven met 8 schepjes melk ipv 6. tel kwijt geraakt :oops:...

8. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

Feb 20, 2006
    1,232
    0
    0
    spijkenisse
    oei :oops: is gelukkig bij mij nog niet gebeurt :p
    Ik lees heel goed op de verpakking of er een 1 of een 2 staat, sem zit nu op 2 maar soms moet ik ook even goed kijken of ik niet perongeluk een 1 pak!

Gelukkig dat het niet zo een kwaad kan dan, dacht dat ze hele erge krampen kregen dan!

Maar ik weet zeker dat het nu bij 1x blijft hoor Daphne!

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

Nov 20, 2005
    8,645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Heb dat ook gehad. Zelf had ik het niet eens gezien maar mijn man zei na even..moeten wij niet nummer 1 voeding hebben...
    En geen sneeuw maar wel met de zeikende regen 's ochtends vroeg naar de super gegaan.
    Jaime heeft er net als Mitchell volgens mij geen last van gehad.

Share This Page