iemand heir die dit ook geeft? gezien anne het niet dor de 3standenspeen getrokken krijgt.. ben ik namelijk erg benieuwd wat andere mensen voor speen gebruiken
bridgett krijgt t ook sinds gisteren. wij geven t met avent flessen en tommy tippee flessen.gister met een speen met 1 gaatje gegeven omdat ze hooguit 10 min over een fles deed..en vandaag met een 2 gaatjes speen.ff proberen. tussendoor ff de fles omschudden zodat er niks in het tuutje zit.gaat hier wel prima vindt ik.
Mja ik ben er inmiddelsl achter dat ze het misschien wel gewoon heel vies vind ofzo want met een papspeen (advies van een vriendin van mij.. ) werkte het ook niet echt en daar kwam ECHT wel wat doorheen maar na 3x zuigen.. begon ze dan onwijs te huilen dus heb het maar gemixt met de hypoallergene die ze al kreeg... nu ging het er wel in (met de papspeen) en ja inderdaad.. regelmatig schudden.. anders heb je ineens stukjes daar waren wij hier ook al achter morgen dus nog maar een pakje friso kopen om te mengen... want eh.. schoonmammie past op morgne en tis wel handig als ze dan gewoon wil eten