Niet eten en nu dus niet slapen...

Discussie in 'Voeding' gestart door NandaK, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NandaK

NandaK Actief lid

28 feb 2011
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze dochter heeft nu al vier avonden op een rij niet d'r avondeten opgegeten, ze wil alleen d'r vlees. Op zich denk ik: als ze honger heeft gaat ze wel eten. Ze krijgt daarna wel d'r kwark. Maar nu wil ze dus niet slapen, is al vijf keer wakker geworden en ik hoor d'r maag rommelen. Ik heb d'r nu toch maar een flesje melk gegeven. Gevolg, ze wil meer.. Dit is niet de bedoeling natuurlijk. Wie heeft tips?

2. Ushi1982

Ushi1982 Actief lid

4 jun 2010
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    Krijgt ze nog een fles melk voor het slapen gaan? Mijn zoon bied ik nog steeds een flesje melk aan. De ene keer drinkt hij hem leeg en het andere moment laat hij hem staan. Misschien toch eens proberen zodat ze met een gevuld maagje lekker kan gaan slapen?

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'voeding'

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik geef hier ( 22 mnd ) altijd nog een fles voor het slapen gaan. Als ze slecht eet ( 9 van de 10 avonden ) een papfles. Anders alleen een beetje melk.

5. NandaK

NandaK Actief lid

28 feb 2011
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze krijgt geen fles meer, die wilde ze niet meer vanaf 11 maanden. Pap hebben we nooit gedaan, ze heeft lang bv gehad. Bij schoonouders heeft ze vandaag gelukkig wel gegeten. Ze is ook wat hangerig. Op het KDV heerst nu ook van alles ; zesde ziekte, mond voet hand ziekte, waterpokken. Eerst dacht ik mss blaasjes in d'r mond, of eindelijk die hoektanden, ze kwijlt al vier weken erg veel, maar dan zou ze d'r vlees ook niet eten neem ik aan. Kleine carnivoor, ze vraagt ook duidelijk om vlees, die zeggen en dan wijzen en zeggen; nee veesj. Nu ligt ze te slapen dus hopen een rustige nacht.

6. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Krijgt ze geen kiezen? Of zijn die al door? (komen over het algemeen vóór de hoektanden)
    Was hier reden om minder goed te eten, maar sommige dingen krijgt ze altijd weg gewerkt... :D

7. NandaK

NandaK Actief lid

28 feb 2011
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze heeft al vier kiezen.

Deel Deze Pagina